چاپ مطلب چاپ مطلب

بازداشت ۶ مسئول در شهرستان صومعه سرا به اتهام اختلاس

دادستان صومعه سرا با اشاره به بازداشت شش نفر از مسئولان در این شهرستان، گفت: این افراد به جرم اختلاس، ارتشا و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شدند.

همای خبر به نقل از مهر/ هادی بشری با اشاره به دستگیری شش مسئول در شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: این افراد به اتهام اختلاس و ارتشا و تحصیل مال از طریق نامشروع دستگیر شدند.
وی افزود: با توجه به تحقیقات صورت گرفته از سوی مرجع انتظامی و اسناد و دلایل مثبت قضائی، سه تن از دهیاران روستاهای صومعه سرا به همراه یک نفر از مسئولان فنی دهیاری‌ها و همچنین یک مسئول از اتاق اصناف شهرستان و رؤسای یکی از اتحادیه‌ها به اتهام اختلاس و ارتشا و تحصیل مال از طریق نامشروع در صدور مجوز ساخت و ساز در روستاها و صدور مجوز کسب و کار در مجموع پنج میلیارد ریال و اعمال نفوذ و پذیرش آن برخلاف حق و مقررات قانونی بازداشت شدند.

دادستان صومعه سرا با اشاره به رویکرد فساد ستیزانه دستگاه قضائی در بخش‌های مختلف، افزود: برخورد دستگاه قضائی با مفسدین جدی و قاطعانه است.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …