چاپ مطلب چاپ مطلب

دو نماینده سابق گیلان پست گرفتند «مهرداد لاهوتی» و «صمد مرعشی» در اتاق تعاون ایران پُست گرفتند

همای خبر /مراسم معارفه، مهرداد بائوج لاهوتی به عنوان معاون پارلمانی و امور حقوقی و صمد مرعشی به عنوان مشاور رئیس اتاق تعاون ایران در امور اتاق‌های استان با حضور بهمن عبداللهی رئیس، مسئولان و مدیران اتاق تعاون ایران همچنین مشاور تعاون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مراسم معارفه، مهرداد بائوج لاهوتی(نماینده ادوار هشتم؛ نهم و دهم لنگرود) به عنوان معاون پارلمانی و امور حقوقی، مرتضی رخیصی به عنوان سرپرست معاونت امور استان‌ها و اتحادیه‌ها، صمد مرعشی(نماینده دوره هشتم) به عنوان مشاور رئیس اتاق تعاون ایران در امور اتاق‌های استان و عبداله بهرامی به عنوان مشاور رئیس اتاق تعاون ایران در امور اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، با حضور بهمن عبداللهی رئیس، مسئولان و مدیران اتاق تعاون ایران همچنین مشاور تعاون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، ضمن تبریک و قدردانی از مسئولان اتاق تعاون ایران، ابراز داشت: استفاده از تخصص، دانش و ظرفیت‌های مدیران درون بخش تعاون، از اولویت‌های اتاق تعاون ایران است.

رئیس اتاق تعاون ایران با تشکر از معاونین سابق در معاونت‌های امور استان‌ها و اتحادیه‌ها و امور پارلمانی و حقوقی همچنین مشاور امور بانوان اتاق تعاون ایران، اظهار داشت: تلاش بیشماری در این حوزه‌ها صورت گرفته است که مرهون زحمات و پیگیری‌های مسئولان این بخش‌ها بوده است.

رئیس اتاق تعاون ایران افزود: سرمایه‌های انسانی هر مجموعه، ماندگار هستند و می‌توانند در امور مدیریتی اتاق تعاون ایران تمشیت کنند.

وی در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته بر برداشتن گام‌های قوی و موثر در جهت پیشبرد اهداف عالیه و تکامل بخش تعاون تاکید کرد.

رئیس اتاق تعاون ایران در این مراسم از زحمات دکتر تهمینه دانیالی که سال‌ها به عنوان مشاور امور بانوان اتاق تعاون ایران بود و در حال حاضر به عنوان، مشاور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است، تشکر و قدردانی کرد.

 

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …