چاپ مطلب چاپ مطلب

تقدیر و تشکر ساکنین محله معلولین از رئیس شورای رشت / حضور رئیس و اعضای شورای رشت در معلولین امیدوار کننده است/ رفع مشکل آب شرب بهداشتی و انجام آسفالت در محله معلولین

در دیدار جمعی از ساکنین محله معلولین رشت با رئیس شورای اسلامی شهر رشت :
تقدیر و تشکر ساکنین محله معلولین از رئیس شورای رشت / حضور رئیس و اعضای شورای رشت در معلولین امیدوار کننده است/ رفع مشکل آب شرب بهداشتی و انجام آسفالت در محله معلولین

جمعی از ساکنین محله معلولین رشت در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر رشت از حضور وی در محله معلولین رشت و پیگیری هایی که به منظور اجرای آسفالت و رفع دیگر مشکلات این محله رشت توسط وی و برخی از اعضای شورا انجام شد تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای رشت در این دیدار با اشاره به اینکه شورای ششم رشت برای کار و خدمت صادقانه آمده است اظهار کرد: رفع مشکلات شهر و شهروندان بالاخص در محلات حاشیه ای رشت که سالهاست به واسطه کمبود امکانات و عدم توجه در توزیع عادلانه امکانات در مضیقه هستند از اولویت های شورای ششم است.

وی با تاکید به اینکه درب اتاق بنده در شورا همواره به روی شهروندان باز است افزود: محله معلولین رشت به لحاظ امکانات با کمبودهای فراوانی مواجه است و امیدوارم بتوانیم در این دوره فعالیتی از عمر شورا گام های خوبی در راستای رفع این کمبودها برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به پیگیری های اعضای شورای ششم رشت به منظور تحقق وعده های انتخاباتی بیان کرد: رفع تبعیض ها، توزیع عادلانه خدمت در محلات حاشیه ای رشت و … از جمله وعده های انتخاباتی بنده و همکاران شورایی ام بود که امیدوارم با عنایات پروردگار و تلاش شبانه روزی به آن جامع عمل بپوشانیم.

آسفالت بخشی از زمین ورزشی معلولین با هدف بهره مندی نوجوانان و جوانان ساکن محله

یکی از ساکنین محله معلولین رشت نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری های مداوم رئیس و اعضای شورای رشت مبنی بر رفع مشکلات این محله از گذشته تا به امروز اظهار کرد: پس از حضور رئیس شورا و برخی از اعضای شورای رشت و تاکیدات انجام شده به مدیران مربوطه ، چند روزی است که زیر سازی های مربوط به آسفالت در این محله توسط شهرداری منطقه آغاز شده است که به نوبه خودم از این بابت تشکر می کنم .

عارف قدرتی با بیان اینکه محله معلولین با مشکلات فراوانی مواجه است افزود: از ریاست شورای رشت تقاضا داریم در خصوص نصب سطل های زباله و همچنین نامگذاری مناسب این محله نیز به ما کمک کند.

وی با تاکید به اینکه برای رفع کمبودها نیازمند همراهی مردم و مسوولین هستیم گفت: آب شرب بهداشتی ، آسفالت زمین ورزشی معلولین با هدف فراهم نمودن مکانی به منظور بهره مندی نوجوانان و جوانان این محله و همچنین نصب تابلوی ایستگاه انصاری یکی دیگر از خواسته های ساکنین این محله است که امیدواریم با پیگیری ها و حمایت های رئیس و اعضای شورای رشت به زودی انجام شود.

تصور می کردیم محله معلولین فراموش شده است

یکی دیگر از ساکنین محله معلولین رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه با مشاهده رئیس شورا در محله معلولین به ارائه خدمت در این محل پس از سالها امیدوار شدیم اظهار کرد: چند سالی بود که تصور می کردیم این محله به دست فراموشی سپرده شده است اما با حضور رئیس و برخی از اعضای شورا در محله معلولین و اقداماتی که در راستای انجام آسفالت و غیره با دستور شورا در دست انجام است امیدوار شده ایم.

وی با بیان اینکه دعای خیر ساکنین محله معلولین همراه رئیس و اعضای شورا است افزود: به نمایندگی از جمعیتی بالغ بر چهارصد نفر برای تشکر از اقدامات رئیس و اعضای شورا در این دیدار حضور داریم و امیدوارم این روند خدمات رسانی به محلات حاشیه ای توسط شورا تداوم داشته باشد.

قدردان مسوولین خدمتگزار هستیم

یکی دیگر از بانوان ساکن محله معلولین رشت نیز در این دیدار اظهارکرد: محله معلولین رشت سالها بود که به دست فراموشی سپرده شده بود ، اما اخیرا با حضور رئیس و برخی از اعضای شورا در این محله اقدامات خوبی به منظور رفع برخی از مشکلات در دست اجرا است.

این بانوی رشتی با تاکید به اینکه قدردان مسوولین خدمتگزار هستیم افزود: کمک و توجه به محلات حاشیه شهر را فقط نباید از بُعد مادی نگاه کنیم و حضور رئیس و برخی از اعضای شورای رشت در محله معلولین در کنار تمامی خدماتی که برای این محله به همراه داشت ، به لحاظ معنوی نیز پس از سالها امید را در قلب ساکنین این محله زنده کرد.

یکی دیگر از بانوان ساکن محله معلولین نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از خدماتی که اخیرا و با حضور رئیس و برخی از اعضای شورای رشت در این محل در دست اجرا قرار گرفته است اظهار کرد: به نوبه خودم از پیگیری ها و حمایت های مجموعه شورای رشت کمال تشکر دارم.

About نسرین عشقی

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …