چاپ مطلب چاپ مطلب

استاندار گیلان خبر داد توزیع سبد کالا از اول بهمن‌ماه امسال به ۵۶۰هزار خانوار گیلانی

 

استاندار گیلان از توزیع سبد کالای دولت در بهمن‌ و اسفندماه امسال به ۵۶۰هزار خانوار این استان خبر داد.

139210062135171051813593محمدعلی نجفی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای دفع مشکلات مردم به کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها باید بر اساس وظایفی که برای جذب سرمایه‌گذاری و ایجاداشتغال دارند، توسعه گرا و با مسائل اقتصادی آشنا باشند، افزود: هنر دولت‌مردان در فرمانداری‌های گیلان جذب سرمایه‌گزاری بخش خصوصی است.

استاندار گیلان گفت: فرمانداران در شهرستان‌ها باید در کنار پویایی، داشتن تدبیر و روحیه ولایت‌مداری با نگاه اقتصادی عمیق و کارشناسی، تمام تلاششان را برای کاهش بیکاری و بهبود معیشت مردم بکار گیرند.

نجفی با بیان اینکه بر اساس گزارشات مستند، بیکاری ریشه اصلی بسیاری از بزهکاری‌های اجتماعی در گیلان است، تصریح کرد: کاهش بیکاری سبب تاثیرات فرهنگی و اجتماعی مثبت می‌شود.

وی با اشاره به توزیع مرحله نخست سبد کالای دولت در گیلان، اظهار کرد: مرحله نخست توزیع سبد کالا از اوایل بهمن ماه آغاز می‌شود.

استاندار گیلان گفت: ۵۶۰هزار خانوار گیلانی شامل طلاب و دانشجویان متأهل، خبرنگاران، کارمندان دولت و کارگران، هنرمندان و مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی از این سبد کالا برخوردار می‌شوند.

نجفی با اشاره به مرحله دوم توزیع سبد کالای دولت در گیلان، گفت: کالاها از سوی فروشگاه های منتخب و تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود.

About

Check Also

صرافی ملی: در تامین ارز بازرگانی محدودیتی نداریم

صرافی ملی: در تامین ارز بازرگانی محدودیتی نداریم رئیس هیات مدیره صرافی ملی: همای خبر- …