چاپ مطلب چاپ مطلب

در تذکرات کتبی مطرح شد/ وزیر امورخارجه سریعا متن و ترجمه توافق‌نامه ژنو را به نمایندگان ارائه دهد

خبرگزاری تسنیم: یکی از نمایندگان مجلس در تذکر کتبی از وزیر امورخارجه درخواست کرد متن کامل و ترجمه توافق‌نامه ژنو را در سریعا در اختیار نمایندگان قرار دهد.

به گزارش همای گیلان ‌ضرغام صادقی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

بخشی از متن این تذکرات بدین شرح است:

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر امورخارجه: متن کامل و ترجمه توافق‌نامه ژنو را سریعا در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دهید.

بذرپاش نماینده تهران به وزیر آموزش و پرورش: استفاده از عناصر سیاسی افراطی در صندوق ذخیره فرهنگیان با عناوین شورای سیاست‌گذاری و اتاق فکر و دادن امکانات آن هم از جیب فرهنگیان که چشم امید به این صندوق دوخته‌اند و به رئیس‌جمهور اخیرا برخی مشاورین و اطرافیان رئیس‌جمهور اقدام به توهین به مردمی می‌کنند که به آقای روحانی رای ندادند. آیا توهین به نیمی از رای‌دهندگان جای تذکر از طرف رئیس‌جمهور ندارد؟

افتخاری نماینده مردم تهران به وزیر آموزش و پرورش: عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت رفع بحران جمعیت و افزایش سن ازدواج در کتب درسی ابتدایی.

طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران به وزیر علوم: در خصوص عدم دعوت از اعضای هیئت مرکزی مرکز جذب وزارت علوم در جلسات مزبور علیرغم باقی مانده مدت ۲ تا ۳ سال از حکم آنها به وزیر صنعت. حقوق ۱۰۰ میلیونی وزیر اسبق صنایع به علت عضویت در هیئت مدیره چند شرکت پترو شیمی صحت دارد یا نه و به وزیر نفت پرداخت هزینه درمان بیماری سرطان ۴۸۰ دلاری یک مدیر دولتی توسط وزارت نفت صحت دارد؟

سلیمانی نماینده مردم تهران به رئیس جمهور: الزام نماینده تام‌الاختیار دولت در سفرهای استانی به شهرستان‌های استان جهت رسیدگی به مشکلات مردم و ارائه گزارش به دولت.

عابد فتاحی به رئیس‌جمهور در خصوص توهین و اهانت مشاور ارشد روحانی به بیش از ۵۰ درصد مردم ایران اسلامی.

آلیا نماینده تهران به وزیر تعاون در خصوص لزوم تسریع در بررسی علت فوت دو بانوی کارگر در جریان آتش‌سوزی کارگاه پوشاک خیابان جمهوری و توجه به ایمن سازی محیط کارگران.

قادری، دستغیب، ذوالنوار، صادقی، منادی، کامران، سالک، سقایی،‌ فرهنگی و فولادگر و اخوان به وزرای اقتصاد و کشور تسریع در حل مشکلات ترخیص واگن‌های شهری تبریز،‌ شیراز و اصفهان از گمرک.

قاضی‌پور و بذرپاش به وزیر صنعت در مورد جلوگیری از جوسازی علیه تولید ملی دخانیات.

حیدری طیب نماینده کرمانشاه به رئیس‌جمهور در مورد عدم تهیه سند ملی امنیت زنان و کودکان در روابط اجتماعی.

شوهانی، باقری و آصفری نمایندگان ایلام، بناب و اراک به وزیر کشور در خصوص رفع موانع تردد زائران عتبات از مرز مهران/تسنیم

About

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …