چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدید سرزده استاندار گیلان از وضعیت آزادسازی سواحل چاف‌وچمخاله

همای خبر/استاندار گیلان دیروز به صورت سرزده از وضعیت آزادسازی سواحل چاف‌وچمخاله بازدید و تاکید کرد هیچ احدی از شخصیت‌های حقوقی و دستگاه‌های مختلف دولتی حق به انفال و بیت المال دست درازی کنند و انفال مربوط به آحاد مردم است.

اسدالله عباسی ظهر دیروز در جریان بازدید سرزده از روند آزادسازی حریم ۶۰ متر سواحل چاف‌وچمخاله اظهار کرد: جهت راست آزمایی شخصاََ در سواحل حضور پیدا کرده‌ام تا ببینم دستور رئیس جمهور به صورت قاطع مورد اقدام و بررسی قرار گرفته یا نه.
وی با بیان اینکه در بسیاری از مناطق بازدید شده عقب نشینی و آزادسازی توسط دستگاه‌ها انجام شده، گفت: چند موردی مورد تشکیک بود که توسط بخش‌های خصوصی ابنیه ساخته شده بود و از دادستانی درخواست در این خصوص ورود کند و اگر تصرفی صورت گرفته سریعا باید آزاد شود.
استاندار گیلان با بیان اینکه هیچ احدی از شخصیت‌های حقوقی و دستگاه‌های مختلف دولتی حق به انفال و بیت المال دست درازی کنند و انفال مربوط به آحاد مردم است، افزود: شهرداری‌ها هم با ایجاد آلاچیق ها، اماکن رفاحی تفریحی و سرویس‌های بهداشتی و غیره برای رفاه مردم شرایط را فراهم و ایجاد کنند.
عباسی با بیان اینکه بخش‌های خصوصی نیز در صورت آمادگی برای سرمایه‌گذاری می‌توانند با دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح زمینه‌های گردشگری را فراهم کنند، تصریح کرد: اماکنی که مربوط به بخش خصوصی و غیردولتی است به کمک دادستان و دستگاه قضایی و بر اساس اسنادی منابع طبیعی و آب منطقه‌ای فرمانداران موظف هستند تا اجازه ندهند ساخت‌وسازهای غیرمجاز صورت گیرد مگر اینکه مدارک قانونی موجود باشد و سند جدید نباشد مورد تأیید نیست و بر اساس سند قبلی آن هم حریم ۶۰ متر تجاوز نشود.
با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …