چاپ مطلب چاپ مطلب

شیخان اعلام کرد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانی شرکت دخانیات ایران

همای خبر/مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با صدور پیامی از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانی این مجموعه عظیم تولیدی خبر داد.

در متن پیام محمد شیخان، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به فضل الهی، ملّت بزرگ ایران، چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیرد و طلیعه فجر انقلاب در گام دوم، مسیر بالندگی و پیشرفت را به سمت قله های تعالی طی طریق می نماید، خداوند متعال را شاکریم که در فصل جدیدی از خدمت به مردم، دولت سیزدهم برای برقراری عدالت اجتماعی، مبارزه با تبعیض و شکوفایی اقتصادی ، مطالبات مردمی را در سرلوحه انجام قرار داده است.

شرکت دخانیات ایران نیز در راستای اجرای عدالت و رفع تبعیض، به منظور بهره مندی همه نیروهای انسانی از حقوق لازم و رهائی از سیاست های غلط بکار گیری نیروهای شرکتی و پیمانی در سنوات گذشته که از حداقل های قانونی محروم بوده اند، با اجرای طرح ساماندهی پرسنل این شرکت، در راستای اعمال سیاست های کلان دولت جناب آقای دکتر رئیسی و حسب رویکردهای اعلامی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی فولاد، از اول اسفند ماه سال ۱۴۰۰، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانی، اجرایی خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی (ع) و روز مرد، امیدوارم، این هدیه و عیدی، به کام پرسنل خدوم و زحمتکش شرکت دخانیات ایران شیرین نشیند و موجبات شادی آنان و خانواده محترمشان را فراهم سازد.

این راه مستدام باد
محمد مجاور شیخان

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …

One comment

  1. انشالله که همه ادارات و شرکتهای دیگه منجمله شرکت گاز که بالغ بر ۱۲۰هزارنفر نیروی پیمانکاری(ارکان ثالث) داره این کارو انجام بدن.الهی آمین