چاپ مطلب چاپ مطلب

با امضای تفاهم نامه همکاری مابین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز صنفی استادکاران، کارگران ساختمانی و فصلی کشور، کلیه شاغلین فصلی در سراسر کشور بیمه خواهند شد


همای خبر/این تفاهم نامه به منظور برخورداری استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی فاقد پوشش بیمه اجتماعی از مزایا و تعهدات بلند مدت بیمه های اجتماعی در زمینه بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و بازماندگان به امضای بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و جمشیددیوسالارپور به سمت مدیرعامل اتحادیه رسید.
در مراسم امضای این تفاهم نامه مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر گفت:
با انعقاد این تفاهم نامه در جهت اجرای سیاست های کلی نظام و دولت مردمی با گسترش و توسعه زمینه های همکاری بخش دولتی و تعاونی کشور به دنبال کاهش دغدغه های اجتماعی و اقتصادی کارگران ساختمانی و شاغلین فصلی هستیم . با اجرای این طرح کلیه استادکاران، کارگران ساختمانی و فصلی کشور که فاقد پوشش بیمه اجتماعی هستند می توانند به عضویت صندوق درآیند.
مدیرعامل صندوق افزود : با اجرای این طرح قریب به ۳۰۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی و فصلی کشور از مزایا و تعهدات بلندمدت صندوق شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان برخوردار خواهند شد.
در پایان مراسم برقراری و دیو سالارپور تفاهم نامه همکاری مشترک را امضا نمودند

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …