چاپ مطلب چاپ مطلب

جلسه هیات کاراته بسیج شهرستان لاهیجان برگزار گردید

همای خبر/جلسه هیات کاراته بسیج شهرستان لاهیجان در اداره ورزش و جوانان با حضورخانم فروغ اسلام پرست ریاست ورزش وجوانان لاهیجان ، علی علیپور مسئول خانه مطبوعات شهرستان ، و مهندس سیدرضامیرحسینی مسئول هیات کاراته بسیج شهرستان لاهیجان برگزار گردید.

در این جلسه که تعدادی از قهرمانان ، پیشکسوتان ، مربیان و اعضاء کومیته هیات کاراته بسیج حضور داشتند به نقد و بررسی این رشته ورزشی در حوزه قهرمانی پرداختند.
علی پور مسئول خانه مطبوعات شهرستان لاهیجان ،نقش تربیتی ورزش را در جامعه بسیار مهم و حساس دانست و از مسئولین خواست تا بیشتر به مسائل و مشکلات ورزش رسیدگی کنند،
وی اظهار داشت گسترش ورزش در جامعه باعث می‌شود جوانان و مردم در حوزه های مختلف موفق ظاهر شده و سطح سلامت جامعه ارتقاء یابد .
سرکار خانم فروع اسلام پرست ضمن تقدیر و تشکر از مربیان و قهرمانان کاراته اظهار امیدواری کرد در سال آینده از خیرین لاهیجانی در حوزه ورزش و اعزام به مسابقات قهرمانی کمک خواهیم گرفت تا انشاءالله شاهد درخشش ورزشکاران در عرصه های کشوری و بین المللی باشیم .
در ادامه مهندس سیدرضا میرحسینی اقدامات اخیر تربیت بدنی سپاه ، باشگاه مقاومت و سپاه ناحیه لاهیجان را بسیار ارزشمند و پرثمر دانست و از همه مسئولین سپاه پاسداران استان گیلان و شهرستان لاهیجان بخاطر حمایت از ورزشکاران و توسعه ورزش همگانی ، تربیتی و قهرمانی قدردانی نمود .

در پایان جلسه از عزیزان در حوزه رسانه، اعضاء و مربیان هیات کاراته بسیج شهرستان لاهیجان ، با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …