چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رشت: تقدیم بودجه ۲۸۲ میلیارد تومانی سال ۹۳ شهرداری رشت به شورای اسلامی شهر

محمدابراهیم خلیلی عصر امروز در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر رشت،ضمن تقدیم لایحه بودجه سال ۹۳شهرداری رشت به شورا به ارائه توضیحاتی در خصوص بودجه تعیین شده پرداخت .
وی میزان کل بودجه شهرداری و سازمان های تابعه حدود ۲۸۲ میلیارد تومان،عنوان کرد و افزود: ۲۴۵ میلیارد تومان از این بودجه به شهرداری رشت اختصاص دارد.
خلیلی با بیان اینکه ۴۶ درصد ازبودجه برای امور جاری و ۵۴ درصد سهم بخش عمرانی است گفت:مدیریت شهری هرچقدر بتواند فعالیت خود را گسترده ترکند بهتر خواهد توانست از سرمایه های اجتماعی بهر ه بیشتری گیرد.
شهردار رشت با تاکید بر اینکه بودجه سال ۹۳ از دو جهت حائز اهمیت است بیان کرد: در بودجه سال ۹۳ چگونگی عرضه خدمات عمومی برحسب وظایف شهرداری و ایجاد زیرساخت ها چگونگی توزیع منابع در میان فعالیت‌های مختلف تعریف شده است.
خلیلی با بیان اینکه هدایت سیاستهای کلان شهر با تکیه بر بودجه در شهرداری دنبال میشود خاطرنشان کرد: تحریمها در تهیه بودجه موثر واقع شده است
وی تصریح کرد: در بودجه اولویت با اتمام پروژ های نیمه تمام شهرداری است گفت : اصلاح معابر شهری، زیباسازی شهری، ارائه خدمات بهداشتی نیز در بودجه پیش‌بینی شده است.
شهردار رشت با این توضیح که ۵فعالیت در بودجه سال آینده در کنار سایر فعالیت‌ها و پروژه‌ها مورد توجه است اظهار کرد: جمع آوری روان آب سطحی ،رسیدگی به وضعیت معابر و شبکه ها که بخش عمده آن آسفالت ،روکش ها و لکه گیری است از جمله این موارد است
وی به خرید ۴ دستگاه ماشین فلاسک آسفالت اشاره کرد و گفت :باخرید این ماشین آلات موارد فنی در آسفالت رعایت می شود
شهردار رشت ساماندهی پارک‌ها، زیباسازی و اصلاح سیمای شهری را از مواردی عنوان کرد که در بودحه سال آینده به آن توجه شده است.
خلیلی با بیان اینکه اتمام ساختمان نیمه تمام شهرداری رشت در میدان گیل یکی دیگر از اقدامات مهم شهرداری است تصریح کرد:در ساماندهی و زیباسازی شهر بحث ورودی رشت از اولویتهای ماست و اولین ورودی شهر برای زیباسازی مسیر تهران به رشت که مقدمات اولیه آن در حال اجرا است/۸دی

About

Check Also

با دستور شهردار رشت؛ اجرای لایروبی رودخانه های شهر آغاز شد

با دستور شهردار رشت؛ اجرای لایروبی رودخانه های شهر آغاز شد همای خبـر- عملیات لایروبی …