چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار نوروزی نماینده ولی فقیه استان با مدیرکل صمت گیلان عنوان شد: کنترل بخش عمده اقتصاد استان با اداره کل صمت است/ تشکیل ستاد تحقق شعار سال در اداره کل صمت گیلان

امام جمعه رشت در این دیدار وظایف اداره کل صمت را بسیار وسیع توصیف کرد و عنوان نمود: حوزه کاری صمت به گونه ای است که بخش عمده‌ای از اقتصاد استان را کنترل می‌کند و این کنترل باید با جدیت مضاعفی نسبت به واحدهای آسیب دیده نظیر؛ شرکت فومنات، ایران پوپلین، ایران برک و غیره اعمال شود.
همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ تیمور پورحیدری به مناسبت آغاز سال جدید با آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار و کسب رهنمود داشت.
آیت الله رسول فلاحتی همدلی و انسجام را رمز توفیق مدیریتی مسئولین دانست و اظهار داشت: تجربه نشان داده است که اگر مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس در کنار هم باشند قطعا آسیب های احتمالی به مراتب کاهش می یابد و بسیاری از واحدهای نیمه فعال و نیمه تعطیل در سالهای اخیر احیاء شده اند که البته نیازمند توجه جدی تر هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نیز به اهمیت نظارت مستمر در امور اشاره کرد و عنوان داشت: اگر نظارت‌ها دقیق و به موقع باشد قطعاً شاهد بحران در حوزه صنعت نخواهیم بود. بطوری که همه دلسوزان نظام باید اطلاعات و مشاوره های لازم را به شما بدهند تادر تصمیم‌سازی به بهترین روش عمل شود و در این راستا نهادها سعی کنند از مداخله به جای مشاوره پرهیز نمایند.
نماینده ولی فقیه استان در ادامه افزود: سعی نمایید شأن نظام در همه جهات در تعیین مدیران میانی و داخلی سازمان رعایت شود و درانتخاب افراد در جایگاههای حساس دقت لازم بکار برده شود تا بهترین افراد در کنار دانش و تخصص لازم؛ پاک دست، پاک چشم و دارای توان حسن مدیریت و اجرا باشند.
وی تاکید کرد: اگر مدیران فعلی دارای این شرایط و برمدار نظام هستند، ابقا شوند وگرنه حتما تغییر یابند به هیچ مدیری وعده ماندگاری ندهید چون باعث مفسده می شود.
آیت الله فلاحتی در بخش دیگر از سخنان خود به لزوم بهره مندی از خرد جمعی و نخبگان تاکید کرد و گفت: هرچند شما با تجربه هستید ولی بهتر است اتاق اندیشه ورزی داشته باشید در هر قسمتی نیروی ناظر داشته باشید و در مورد نظارت ها واکنش سریع و هوشمندانه داشته باشید و بالاخص به گزارش های مردمی هم حتماً اعتنا شود.
“تشکیل ستاد تحقق شعار سال در اداره کل صمت گیلان”
تیمور پورحیدری نیز در این نشست از رهنمودهای سنجیده و جامع، نماینده ولی فقیه در استان قدردانی نموده و گفت: بیانات جنابعالی برایم کلاس درس و بسیار آموزنده بود و تلاش و هدف ما این است با تمام ظرفیت موجود با حمایت و هدایت همه مسئولان، بتوانیم جایگاه تولید و تجارت و فضای اقتصادی استان را ارتقا بخشیم.
مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه علیرغم دستور استاندار پرتلاش گیلان مبنی بر تشکیل ستاد ویژه تحقق اهداف شعار سال؛ تشریح کرد: با توجه به ارتباط و محوریت عمده شعار سال با اداره کل صمت، ما نیز ستاد ویژه ای برای پیگیری و توسعه صنایع دانش بنیان و افزایش اشتغال آفرینی در بخش صنعت و صنوف تشکیل داده ایم که گزارش اقدامات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

با کانال همای خبر  همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …