چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت، تاکید کرد؛ ضرورت آمادگی برگزاری حضوری کلاس های آموزشی پس از وقفه دو ساله

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت بر‌آمادگی دستگاه های مربوطه در اجرای تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری حضوری کلاس‌های آموزشی از ۱۴ فروردین و پس از وقفه ای دوساله، تاکید کرد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، عبدالله عموزاد در جلسه کمیسیون دانشجویی و دانش آموزی شهرستان رشت، با اشاره به آسیب های وارد شده به سیستم آموزشی و آینده علمی کشور در پی شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: ضروری است تا دستگاه‌های مسئول با بهره‌گیری از تجارب تلاش‌های دوساله در مقابله با همه گیری ویروس، نسبت به فراهم آوردن شرایط حضور ایمن دانش آموزان و دانشجویان در کلاس ها اقدام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت با عنوان این مطلب که پس از دو سال وقفه در روند آموزش حضوری دانش آموزان و دانشجویان‌، خوشبختانه با کاهشی شدن آمار مبتلایان و بالا رفتن درصد پوشش مراحل واکسیناسیون شرایط برای برپایی حضوری کلاس ها از روز ۱۴ فروردین فراهم خواهد بود، خاطر نشان کرد: ضروری است تا مراکز آموزشی در همکاری با سایر متولیان امر نسبت به نظارت دقیق و کنترل بر تجهیز خوابگاه ها و کلاس‌ها و همچنین رعایت شیوه نامه های توصیه شده بهداشتی و رفع کاستی های احتمالی اهتمام ورزند.

عموزاد با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت کارشناسان مرکز بهداشت برای نظارت بر چگونگی رعایت شیوه نامه ها در مدارس و دانشگاه ها، افزود: با هدف مقابله نظام مند با گسترش ویروس کرونا، دانشگاه ها از پذیرفتن دانشجویانی که نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده باشند، در خوابگاه ها امتناع خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی رسانی در زمینه روش‌های کنترل و مقابله با کرونا، اظهار داشت: ضرورت دارد تا دستگاه های مربوطه نظیر مرکز بهداشت و آموزش و پرورش با تهیه کلیپ های آموزشی و توجیهی با هدف آشنایی خانواده ها با مزایای تکمیل واکسیناسیون و رعایت موارد بهداشتی و ارائه آن در بستر فضای مجازی شاد اقدام کنند.

عبدالله عموزاد با اشاره به قرارگرفتن در‌ آستانه ماه پر برکت رمضان، اظهار داشت: ضروری است با بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌ها و تشکل های دانشجویی در برگزاری نشست‌های فرهنگی، با هدف تولید محتوای فرهنگی و بصیرتی در این ماه پرفیض و غنی سازی معنوی فضای دانشگاه ها؛ برنامه ریزی شود.

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …