چاپ مطلب چاپ مطلب

 رئیس شورای اسلامی شهر رشت : تعامل دستگاه ها منجر به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت :
تعامل دستگاه ها منجر به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تعامل دستگاه ها منجر به تسریع در رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود.

به گزارش هنای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار نوروزی با مدیر کل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: شورای ششم رشت با عزمی جدی برای رفع مشکلات شهر و شهروندان در تلاش است و با تدوین بودجه مناسب به عنوان برنامه اجرایی شهر ، برای تحقق شهری ایده آل در تلاشیم.

وی با تاکید به تعامل شورا و شهرداری رشت با تمامی دستگاه ها افزود: یقینا رفع مشکلات با تعامل و همدلی محقق می شود و در این راستا آماده همکاری و تعاملی دو سویه با تمامی دستگاه های دولتی و همچنین بخش خصوصی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به دغدغه های مشترک ما بین دستگاه ها اشاره کرد و گفت: پس از تعطیلات نوروزی و احتمال بازگشایی مدارس ، دغدغه هایی همچون ترافیک و سهولت در عبور و مرور دانش آموزان مطرح می شود و به طور حتم با تعامل و همراهی ما بین پرسنل زحمتکش راهنمایی و رانندگی، شورای اسلامی شهرداری و آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های مرتبط برای این مهم برنامه ریزی و چاره اندیشی می شود.
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان نیز با تاکید به اینکه آموزش و پرورش برای اجرای رسالت هایش به همراهی و تعامل دیگر دستگاه ها نیز نیازمند است اظهار کرد: مباحث اعتباری یکی از دغدغه های آموزش و پرورش است.

محمد فائزی با بیان اینکه حضور اعضای شورا در این مجموعه مایه دلگرمی است افزود: امیدواریم با تعامل و همدلی بیشتر برای رفع مشکلات گام های موثری برداریم .

وی با بیان اینکه نگاه فرهنگی به مسائل بسیار حائز اهمیت است گفت: با توجه به نگاه مثبت شورای رشت به این مهم ، امیدواریم بتوانیم با شتاب و قدرت بیشتری موضوعات را دنبال و به سرانجام برسانیم.

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با دادستان مرکز استان : برخی بر علیه مدیریت شهری رشت سنگ اندازی می کنند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با دادستان مرکز استان : برخی بر علیه …