چاپ مطلب چاپ مطلب

‍ آغاز اجرای عملیات ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میرزا کوچک خان شهرستان رودسر توسط بخش خصوصی

اختصاصی همای خبر/حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرستان رودسر گفت: تقارن آغاز عملیات این مجموعه ارزشمند که در راستای سلامت و درمان مردم ارتباط مستقیم دارد، با عیدسعید فطر، تقارن مبارکی ست و در تاریخ احداث این بیمارستان خوب است ثبت شود و به برکت این تقارن، شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم و با یاری همه مسئولین و شخص آقای دکتر حسن زاده به نتیجه برسیم.
وی با توجه به سختی های این مسیر توسط دکتر حسن زاده اظهار داشت؛ موانع بسیاری از سال۹۶ وجود داشت و از همه آنهایی که قدم برداشتند و پیگیر بودند، خصوصا دکتر حسن زاده که علمداری کردند، پرچم داری میکنند در اجرای این پروژه در شهرستان و در دیار خودشان خدمات میدهند، تشکر میکنم و پسندیده است تحصیلکرده ها موطن خودشون را آباد کنند.

حجت الاسلام صفری نماینده رودسر و املش نیز نقش بنیاد علوی در اجرای طرح توسعه بخش درمان در کشور را بسیار مهم دانست و بیان کرد: قطعا بدون همکاری خیّرین و بنیاد علوی و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هیچ طرحی در این استان به موفقیت نمی‌رسد.

ناگفته نماند دکتر اردشیر حسن زاده سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه را ۳۰۰تا۳۵۰ملیارد تومان و مدت زمان آن را ۳سال تا ۳سال و نیم ذکر کرد.

?محمد سالدیده #خبرنگار همای خبر

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …