چاپ مطلب چاپ مطلب

 تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت: اختصاص یکصد میلیاردی دولت برای حل معضل پسماند سراوان / صبوری ساکنان سراوان گیلان در قائله پسماند قابل تقدیر است؛

 تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت:

🔺️اختصاص یکصد میلیاردی دولت برای حل معضل پسماند سراوان

🔹️ صبوری ساکنان سراوان گیلان در قائله پسماند قابل تقدیر است؛

🔹️ برپایی جلسات اختصاصی استاندار با موضوع پسماند و مصوبات فوری در خصوص جنگل سراوان

🔹️پاکسازی و احیای سراوان یک خواست همگانی است که به نتیجه خواهد رسید

🔹️ سراوان پس از پاکسازی به مجتمع بزرگ گردشگری تبدیل می‌شود

 

به گزارش همای گیلان- علیرضا تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت در سی و هشتمین جلسه صحن علنی شورا با اشاره به این مطلب که بیش از سی سال است جنگل سراوان زباله های شهر رشت و چند شهر اطراف را در خود جای داده است، گفت: صبوری اهالی فهیم سراوان و روستاهای اطراف قابل تقدیر است.
وی گفت: قدردان اهالی صبور سراوان هستیم و از استاندار بومی و محبوب گیلان ممنونیم که در اسرع وقت با برپایی جلسات تخصصی، روند ساماندهی سراوان تسریع بخشیدند.
وی در ادامه گفت: از استانداری میخواهیم برای این چند ماه آینده تا پایان سال که سراوان همچنان جایگاه دپوی زباله خواهد بود، امتیازی خاص برای اهالی سراوان در نظر بگیرد.
تاج شهرستانی توضیح داد: مثلا بخشودگی در قبوض آب و برق و گاز یا امتیاز دیگری از این قبیل، سبب میشود به‌نحوی از صبوری اهالی سراوان در این ماههای باقیمانده قدردانی شود.
وی همچنین از استاندار گیلان خواست تا به جهت ایجاد تعامل بیشتر یکبار دیداری حضوری با شهروندان سراوانی داشته باشد.
وی گفت: بنده خودم با کمال میل در این دیدار استاندار محترم را همراهی خواهم نمود. سپر بلا میشوم تا هیچ تکدر خاطر احتمالی برای ایشان پیش نیاید.

تاج شهرستانی گفت: همگی ما عضو خانواده بزرگ گیلان هستیم و نیروی انتظامی، اهالی سراوان، استاندار محترم و بخش مدیریت شهری همگی در پی سامان دادن به وضعیت سراوان هستیم.
عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت در توضیحات بیشتر گفت: آنچه که در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در سراوان اتفاق افتاد، صدای بحق اهالی سراوان بود که به ثمر هم نشست و توجه خاص دولت را به همراه داشت و این نکته را همواره باید در نظر داشت که نیروی انتظامی جدای از این مردم نیست؛ چه بسا اعضایی از بدنه نیروهای انتظامی رشت، خود ساکن سروان باشند.
وی گفت: نیروی انتظامی فرزندان همین مردم هستند، اما گاه شرح وظایف دچار بدفهمی میشود این بد است.

این عضو شورا توصیه کرد جلساتی با حضور نیروی انتظامی گیلان و شورای شهر برگزار گردد؛ چرا که تعامل میان نیروی انتظامی و مدیران شهری همواره لازم و حمایت همه جانبه هر دو ارگان از شهروندان عزیز گیلانی امری ضروری است.

تاج شهرستانی در پایان گفت: بنده عقیده دارم به پاس صبوری و نجابت اهالی سراوان باید با حضور مسئولان استانی به دلجویی اهالی فهیم سراوان برویم و از هم اکنون قول احداث یک مجتمع بزرگ گردشگری در محل کنونی دپوی زباله های رشت را به اهالی سراوان میدهم.

About نسرین عشقی

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …