چاپ مطلب چاپ مطلب

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی؛ مطالبه تاریخی مردم گیلان محقق شده است/ همه مکلف به همکاری در احداث بیمارستان جایگزین پورسینا هستند

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مطالبات تاریخی مردم گیلان محقق شده است، اظهار داشت: باید برنامه‌ای که طراحی‌شده در فرصت تعیین‌شده با همکاری همه‌جانبه فوراً عملیاتی شود.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ سردار سید علی آقازاده- نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشستی که صبح امروز در سالن اجلاس موسسه نوین ابنیه قرارگاه سازندگی خاتم النبیا سپاه – مجری احداث بیمارستان جایگزین پورسینا – برگزار شد، احداث بیمارستان جایگزین پورسینا را یک مطالبه تاریخی مردم رشت برشمرد و اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مطالبات تاریخی مردم رشت در داشتن یک بیمارستان جنرال محقق شده و باید برنامه‌ای که طراحی‌شده در فرصت تعیین‌شده با همکاری همه‌جانبه فوراً عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه رشت نیمی از جمعیت استان را در خود جای‌داده است، افزود: ارائه خدمات آموزشی و درمان در بیمارستان کنونی پسندیده نیست و باید همه کمک کنند تا احداث بیمارستان پورسینا تسریع شود.
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه مبنای احداث بیمارستان پورسینا باید جنرال باشد، خاطرنشان کرد: اگر در فرایند احداث بیمارستان جنرال پورسینا اصلاحی نیاز است، طراحی‌ها از الان باید آغاز شود و مجلس نیز آمادگی لازمه را در این جهت دارد.
عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به اینکه دکتر سالاری به جدیت احداث پروژه‌های عمرانی را در استان پیگیری می‌کند، یادآور شد: با توجه به اینکه احداث پورسینا که یک نیاز مبرم و فوری است، احداث بیمارستان‌های جایگزین رازی و شفا نیز لازم است در دستور کار قرار بگیرند و پشتیبانی شوند.
سردار آقازاده با تأکید بر اینکه احداث بیمارستان پورسینا به هر دلیلی نباید متوقف شود، بیان کرد: احداث این طرح عام‌المنفعه به دست قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه سپرده شده و انتظار است ادامه احداث این طرح بزرگ به سبب منابع مالی، کند نشود.
گفتنی است؛ صبح امروز دکتر اسدالله عباسی- استاندار گیلان به همراه دکتر ارسلان سالاری – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سردار سید علی آقازاده – نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، عباس صابر – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، سید امیرحسین علوی – شهردار و محمدحسین واثق کارگر نیا – رئیس شورای شهر رشت و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهر رشت و همچنین نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه از محل احداث بیمارستان جایگزین پورسینا، بازدید کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …