چاپ مطلب چاپ مطلب

قابل توجه مسئولان ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان و مدیران فرهنگی و بویژه ارشاد اسلامی گیلان ؛ نسبت به وضعیت درمان بیماری سرطان همکار مان خانم مهتاب ره بی تفاوت نباشید

اوقات زندگی پر درد همکارمان خانم مهتاب ره بسیار دردناک است

آرمان کریمی پاشاکی __از حدود دو سال پیش حال و زندگی همکار رسانه‌ای مان ،خبرنگار فعال استان گیلان ،سرکار خانم مهتاب ره به علت ابتلاء به بیماری سرطان به هیچ عنوان خوش نیست.از یک طرف درد طاقت فرسا و هزینه‌های سرسام‌آور درمان بیماری سرطان و از طرف دیگر هزینه‌های زندگی و مسکن استیجاری همه با هم شرایط زندگی را برای این فعال رسانه‌ای بسیار دشوار کرده است.
این بیماری از نوع بیماری خاص و نادر در طبقه بندی بیماری سرطان براساس گفته ی متخصصان می باشد که حتی بعد از عمل جراحی که ایشان انجام داده‌اند ،باز هم در حال پیشرفت و فعالیت می باشد و تاکنون علاوه بر دردو مشقات فراوان،هزینه های هنگفتی را ببار آورده است که همچنان ادامه دارد.
بعد از ابتلاء به این بیماری نادر،پس از مدتی با تلاش مسئولان وقت ارشاد اسلامی گیلان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایشان با
سابقه ی ۱۵ سال کار خبرنگاری با حقوق بازنشستگی ماهیانه ۳ میلیون تومان بازنشسته شدند،با آن درآمد کم و کمک های جناب آقای دکتر صالحی ،وزیر وقت ارشاد اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی تا به اینجا رسیده است که در ادامه برای فرآیند درمان، نیاز مبرم به کمک های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم و سایر مسئولان و مسئولان نهادهای فرهنگی دارد تا بتواند در مبارزه با این بیماری توانایی لازم را داشته باشد.
لازم به تذکر است،بنا به اظهارات این همکار ،در جریان سفر هیئت دولت سیزدهم به استان گیلان و در جریان ملاقات با معاون مطبوعات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول هایی جهت کمک به ایشان برای درمان داده شده است ولی تا به یعنی زمان تحریر این دردنامه کوچکترین عکس العمل و دستوری از طرف وزیر ارشاد و معاون مطبوعات ایشان به نامه و درخواست سرکار خانم مهتاب ره داده نشده است.
در ضمن ایشان علاوه بر بیماری و مشکلات آن ،در خرداد ماه سال جاری می بایست منزل استیجاری خود را با توجه به اتمام مهلت اجازه پس بدهد، که هیچ پس اندازی برای رهن و اجاره در بساط ندارد و با این اوصاف از خرداد ماه علاوه بر گرفتاری بیماری باید آواره ی خیابان ها گردد.
علی ایحال،ایشان از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی ایشان و همچنین استاندار‌ محترم گیلان،مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و انتظار دارد در این شرایط بسیار سخت و دشوار یاریگر خودش و خانواده اش باشند.
درضمن از همکاران محترم و پرتلاش رسانه ای و مطبوعاتی خود خواسته است تا در رساندن درد و مشکلاتش به سمع و نظر مسئولان محترم استان و کشور با ایشان همکاری نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

طی حکمی از سوی رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت؛ پژوهشگر برگزیده گیلانی؛ دبیـر کارگروه آمایش شهری و زیست پذیری کلانشهر رشت در کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت شد

طی حکمی از سوی رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت؛  پژوهشگر برگزیده گیلانی؛ دبیـر …