چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

بسم الله الرحمن الرحیم

همای خبر/در عصر فراگیری ارتباطات و انفجار اطلاعات، چگونگی انتقال اخبار به جهانیان اهمیتی دو چندان یافته و هر سازمانی در بیان تلاش های موفق خود و ارائه خدمات موافق خواست مردم؛ نیازمند روابط عمومی اخلاق‌مدار، پاسخگو و ساعی در تحکیم و گسترش روابط درون و برون سازمانی می باشد.

شرط نخست برقراری ارتباطی خوب ما بین دولت ها و مردم؛ اطلاع رسانی، ارائه گزارش عملکرد ها و بیان صادقانه موانع موجود است که در این میان روابط عمومی به عنوان رکن اساسی ایجاد این ارتباط سازنده، ایفاگر نقش قلب تپنده ادارات و دستگاه ها در برقراری ارتباط مستحکم با جامعه است.

تفکر و سرعت عمل در گردش اخبار، انعکاس واقعیت ها و تقویت ارتباط میان مدیران و جامعه با هدف روشنگری، نشانگر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها و ادارات است.

اینجانب روز “ارتباطات و روابط عمومی” را به تمامی تلاشگران و فعالین این عرصه تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای این عزیزان، امید آن دارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” نامگذاری گردیده با امیدآفرینی، در امر اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌ها، نهادها، ادارات، شرکت ها و همچنین گردش اطلاعات صحیح در جامعه، ایجاد فضایی شفاف و عادلانه در زمینه خبر رسانی و تبیین افق‌های روشن فردا بیش از پیش موفق باشند.

حمید رضا امام پناهی _ فرماندار شهرستان رشت

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پیام تبریک رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای شهر رشت به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی …