چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تبریک فرماندار ماسال به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ماسال متن کامل پیام مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جایگاه ارتباطات و روابط انسانی در عصر حاضر به گونه ای است که شاید در هیچ دوره تاریخی وابستگی جوامع و افراد به اطلاعات خود و دیگران تا به این اندازه نبوده است.

بی شک حضور نیروی انسانی توانمند، شایسته، متعهد و متخصص در روابط عمومی ها زمینه ساز ترویج گفتمان تفاهم محور و توسعه آفرین در بین مخاطبین سازمان خواهد بود.

بر همین اساس تلاشگران این حوزه با شناخت و درک متقابل در فرآیندی مبتنی بر اعتمادزایی و امید آفرینی ضمن برقراری ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به رسالت مدیریتی خود نیز در قالب هنر مردم داری و بر پایه اصول اخلاقی و رسالت حرفه ای عمل می کنند و بر این اساس پیش قراول پویایی هر سازمان روابط عمومی است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر خود لازم می دانم از تلاش های خالصانه و بی دریغ کلیه فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و ایفای نقش موثر همه  فعالان عرصه روابط عمومی ادارات شهرستان ماسال را در راستای ایفای وظایف سازمانی، ارج نهاده و از خداوند منان سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه تلاشگران این عرصه را مسئلت نمایم.

غلامرضا گیل چالانی
فرماندار شهرستان ماسال

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

چرا در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” مسئولین ذیربط  گیلان حتی از ارائه کود به چایکاران عاجزند؟!

چرا در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” مسئولین ذیربط  گیلان حتی از ارائه کود …