چاپ مطلب چاپ مطلب

در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت مطرح شد : آموزش و پرورش یکی از زیر ساخت های مهم حوزه فرهنگ / رفع مشکلات بازنشستگان آموزش و پرورش نیازمند همراهی مسئولان است

به گزارش همای خبر نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه نگاه شورا به مباحث فرهنگی بالاخص آموزش و پرورش نگاه حمایتی است اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان یکی از زیرساختهای فرهنگ بسیار حائز اهمیت است و توجه به این مهم ، سرمایه گذاری برای ساختن آینده ای بهتر است .

وی با بیان اینکه جامعه باید نسبت به مطالبات بحق آموزش و پرورش حساس و توجه داشته باشد افزود: جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش حق بسیاری به گردن همه دارند و رفع مشکلاتشان نیازمند همراهی مسئولان و به واقع ادای دین نسبت به سالها تلاش بی وقفه آنان است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه رفع مشکل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش نیازمند ورود و همراهی مدیران این مجموعه است بیان کرد: به زودی طی دیداری با مدیر کل آموزش و پرورش ، مباحث مطرح شده در این دیدار را بررسی می کنیم .
عضو دیگر شورای رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بازنشستگان به گردن جامعه حق دارند اظهار کرد: بنده به واسطه شغلم با مجموعه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ارتباط دارم و آنان نیز با مشکلات و دغدغه هایی مواجه هستند که امیدوارم به زودی برطرف شوند.

حسن کریمی کرنق با بیان اینکه جامعه معلمین برای همه ما عزیز هستند افزود: انشاا بتوانیم در این باره اقدام موثری انجام دهیم.
یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه از معلمین دوران تحصیلم خاطرات خوشی دارم اظهار کرد: در ایام انتخابات شعارهایی دادیم و یکی از این شعارها صدور کارت منزلت برای بازنشستگان رشت به منظور استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی بود.

مهدی نوری هریس با بیان اینکه این طرح در حال بررسی است افزود: در تمام دنیا نسبت به قشر بازنشسته نگاه حمایتی وجود دارد و بنده به عنوان فرزند این شهر در تحقق مطالبات این قشر زحمتکش تلاش می کنم .
هادی رمضانی عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بر اساس قانون ، شهرداری اجازه ندارد به نهادهای دولتی و وابسته به دولت خدماتی ارائه کند اظهار کرد : ما خودمان را مدیون خانواده آموزش و پرورش می دانیم و در حد توان برای رفع مشکلات این حوزه همراهی می کنیم.
: علیرضا تاج شهرستانی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ما مدیون جامعه آموزش و پرورش هستیم اظهار کرد: می توانیم از تجارب کانون بازنشستگان آموزش و پرورش برای رفع برخی از مشکلات جامعه استفاده کنیم .
رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت نیز با ابراز خرسندی از حضور اعضای شورا در این کانون اظهار کرد: بازنشستگان آموزش و پرورش روزهای سختی را سپری می کنند و حضور رئیس و اعضای شورای رشت در این مجموعه موجب دلگرمی اس.
منوچهر اکبری با بیان اینکه از اعضای شورای رشت تقاضای مساعدت به منظور رفع مشکلات کانون بازنشستگان آموزش و پرورش رشت را دارم افزود: شرایط فعلی کانون به لحاظ فضای اداری مناسب نیست و امیدواریم با همراهی شورا این مشکل برطرف شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …