چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: ۷۷۲ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر جامعه

فرماندار رضوانشهر گفت: ۷۷۲ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه از سوی کمیته امداد شهرستان برای مددجویان تحت حمایت و خانواده های آنان و اقشار آسیب پذیر جامعه در سال جاری پیش بینی شده است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، عصر روز دوشنبه دوم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله طی نشستی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، بخشدار پره سر و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ه) شهرستان بع منظور تبیین برنامه های اشتغال این نهاد حمایتی در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، گفت: ۷۷۲ مورد فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه از سوی کمیته امداد شهرستان برای مددجویان تحت حمایت و خانواده های آنان و اقشار آسیب پذیر جامعه پیش بینی شده است.

وی افزود: افراد تحت حمایت امداد و همچنین اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه با داشتن شرایط و ارائه طرح های تولیدی در سال جاری می توانند در راستای اشتغال بهره مند شوند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش های رئیس و مجموعه کارکنان کمیته امداد حضرت امام(ره) گفت: این نهاد حمایتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی سهم بسزایی در جهت اشتغالزایی در این شهرستان داشته است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

لازم به ذکر است گروه هدف و افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه امداد هوشمند ثبت نام نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …