چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: دهیاران حلقه واسط بین مردم و دولت هستند

فرماندار رضوانشهر گفت: دهیاران حلقه واسط بین مردم و دولت هستند و نخستین مطالبه گری های حوزه روستاها را مردم از دهیاران دارند

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، عصر روز پنجشنبه بیست و ششم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در نشست با دهیاران بخش پره سر که با حضور دکتر حسن محمد یاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار پره سر و جمعی از مدیران شهرستانی و بخش در محل بخشداری پره سر برگزار شد، گفت: دهیاران حلقه واسط بین مردم و دولت هستند و نخستین مطالبه گری های حوزه روستاها را مردم از دهیاران دارند.

وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت ها در روستاها از سوی دهیاران در حوزه اشتغال و کارآفرینی و … افزود: دهیاری ها می توانند با تشکیل تعاونی ها و ارائه طرح های اشتغالزا در جهت اشتغال جوانان و رونق اقتصادی منطقه نقش موثری داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه اعتبارات هیچ روستایی به روستای دیگری نخواهد رفت، گفت: دست‌یابی به توسعه و آبادانی، کاهش مشکل پسماند، حل مشکل اشتغال و رضایت مندی مردم در گرو جدی گرفتن نقش دهیاری ها است.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین بر نظارت و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح روستاها، همکاری با امور منابع آب و اداره آبیاری برای جلوگیری از تنش آبی و دیگر ادارات خدمات رسان از سوی دهیاران تاکید کرد.

مهندس صفوی در بخش دیگری از سخنان خود به پیاده‌سازی طرح مهم اقتصادی دولت اشاره نمود و افزود: دهیاران در اقناع سازی مردم به منظور اجرای این طرح مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

دکتر حسن محمد یاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر مطالبه گری دهیاران در راستای توسعه و عمران و آبادانی و مشکلات روستاها از مسئولین تاکید کرد و گفت: اگر همه پای کار باشیم بسیاری از مشکلات را می توانیم به کمک هم برطرف کنیم.

مهندس تحویلداری معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار نیز گفت: برای عمران و آبادانی روستاها باید مشارکت مردم را داشته باشیم.

همچنین بخشدار پره سر و هر کدام از دهیاران به مشکلات روستاهای مربوطه در حوزه های مختلف پرداختند و خواستار پیگیری از سوی مسئولین شدند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …