چاپ مطلب چاپ مطلب

علیرضا تابش در رشت: بهسازی مسکن روستایی ادامه پیدا می‌کند

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در کشور ادامه پیدا می‌کند.

علیرضا تابش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از برنامه‌های جدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و این روند در کشور ادامه پیدا می‌کند.

وی به علاقمندی دولت تدبیر و امید برای ادامه نوسازی مسکن روستایی اشاره کرد و افزود: دولت بر ادامه طرح مذکور تاکید دارد.

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی منافع بسیاری برای ملت و دولت دارد، تصریح کرد: منابع مورد نیاز با همکاری مسئولان باید در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شود.

تابش به تأمین منابع و افزایش سقف وام بهسازی مسکن روستایی از طریق این سازمان اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن دقت و نظارت کامل بر ساخت‌وسازها را به عهده دارد.

وی با تاکید بر رعایت اولویت‌های مکانی برای احداث مسکن روستایی، بیان کرد: روستائیان نیازمند دریافت تسهیلات هستند و بانک‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سیاستگذاری کلی درباره مسکن شهری را به عهده مسکن و شهرسازی دانست و خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نقش‌آفرینی می‌کند.

تابش در پایان با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاها، یادآور شد: منابع اجرای طرح‌های هادی روستایی از بودجه جاری کشور تامین می‌شود.

About

Check Also

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در لاهیجان برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در لاهیجان برگزار شد اختصاصی …