چاپ مطلب چاپ مطلب

حضور رئیس اداره کل تبلیغات استان گیلان در دهکده فناوری و نوآوری فشتام

همای خبر/دیروز یکم تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور در دهکده فناوری و نوآوری فشتام از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در این مجتمع بازدید کرد.

حجت الاسلام مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با همراهی تعداد طلاب و روحانیون ، و همراهی دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان از نزدیک با محصولات شرکت های دانش بنیان دیدن و با مدیران این شرکت ها گفتگو کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، گفت: توجه به مقوله دانش بنیان در بخش‌های مختلف می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در دیدار که به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان، اظهار کرد: دشمن در تلاش است با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

وی با اشاره به نقش تولید و اشتغالزایی، در جامعه، افزود: شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در تولید و اشتغال آفرینی در جامعه را دارند که این نیز موجب امیدافزایی و تزریق روحیه امید، خودباوری و خوداتکایی در جامعه می شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …