چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیرکل صمت گیلان در دیدار با هیات رییسه اتاق اصناف رشت: نبض اقتصاد مردمی در بازار و اصناف می تپد/همراهی بازار در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها کم نظیر بود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به مناسبت«سالروز ملی اصناف» در دیدار با هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان ضمن بیان تبریک این روز بزرگ به فعالان این عرصه، گفت: اصناف، پرچمدار اقتصاد مردمی و بومی کشور است و نبض اقتصاد مردمی در بازار و اصناف می تپد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، تیمور پورحیدری؛ قرار گرفتن روز اصناف در تقویم کشور را حکایت از یک رویداد مهم ملی دانست و اظهار داشت:
این نامگذاری و تفکر نشأت گرفته از اثر بخشی، مدنی ترین نهاد کشور به نام اصناف است که واقعاً نمی شود اثرگذاری آن را در ارکان اقتصاد نادیده گرفت.

وی از همراهی کم نظیر صنوف و بازاریان در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها سخن گفت و عنوان کرد: در راستای مردمی کردن یارانه ها و مدیریت اجرای این طرح در بازار ؛ نقش اساسی را اصناف، کسبه و بازاریان همگام با مردم ایفا نمودند و زحمات اصناف، اتحادیه ها و بسیج اصناف و سایر نهادهای نظارتی مرتبط جهت تنظیم و تعادل وضعیت بازار در اجرای این طرح بزرگ اقتصادی شایسته تحسین است.

وی تصریح کرد: قطعاً در مورد مباحث مالیاتی، تصمیمات به نحوی تدبیر و تعدیل خواهد شد که به بازار و اقتصاد اصناف لطمه وارد نکند.

مدیرکل صمت استان گیلان با تبریک مجدد روز اصناف و دهه تولید و تجارت به هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان گیلان؛ پایمردی و ایستادگی صنوف و بازاریان را در بحران‌های اقتصادی ستودنی دانست و اظهار داشت: امیدواریم با قدرت تمام پیگیر مأموریت های اقتصادی صنفی با همکاری اتحادیه های تخصصی در جهت اعتلای جایگاه صنفی و ثبات و نظم دهی مستمر در بازار باشید.

گفتنی است مدیر کل صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین قبل از این نشست با حضور در چند اتحادیه و اهدا لوح تقدیر ؛ از زحمات آنها به نمایندگی از سایر اتحادیه ها و صنوف قدر دانی کرد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …