چاپ مطلب چاپ مطلب

مدیر کل صمت استان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه در لاهیجان گفت:شرکت صنایع غذایی نادری یک برند ملی است که حاصل تجربه موفق سالها مدیریت می باشد

نشست خبری اصحاب رسانه با مدیر کل صمت استان گیلان در مجموعه صنایع غذایی نادری در لاهیجان برگزار شد.


اختصاصی همای خبر/رئیس سازمان صمت استان گیلان در حاشیه بازدید از گروه صنایع غذایی نادری و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، اگرچه به دلیل شرایط اقتصادی تاب‌آوری صنایع کوچک و متوسط کم شده اما ظرفیت‌های زیادی در این بخش وجود دارد اظهار کرد: با بازدید از این شرکت متوجه خواهیم شد اگر تولید کننده عزمی جدی برای تولید داشته باشد شرکت پویایی خود را حفظ خواهد کرد.
پورحیدری ضمن تمجید از عملکرد صنایع غذایی نادری (برخاستن از صندلی وتشویق وی) اذعان کرد:این شرکت یک برند ملی است که علت اصلی موفقیت آن همت والای مدیران آن می باشد.
وی سپس به تحریم های ظالمانه اقتصادی دنیا علیه کشور ما اشاره کرد و افزود: با توجه به این شرایط، اما تولید کنندگان ما با اقتصادی پویا مشغول به فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

پورحیدری با تاکید بر اینکه اگر به آمارها دقت کنیم محور اصلی در این حوزه فعالیت شبانه روزی و عملیاتی است، اضافه کرد: با همت نماینده عالی دولت در استان شاهد پیگیری موضوعات مختلف و استفاده همه ظرفیت ها در این بخش هستیم.

وی به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اشاره کرد و افزود: توجه در انتخاب شعار سال و اتخاذ رویکرد اقتصادی یازده ساله در نامگذاری ها، بار مسئولیت همه دستگاه ها بویژه خانواده بزرگ صمت به عنوان نخستین مخاطب از منظر مردم را در جهت تحقق مطالبات بخش تولید سنگین تر می نماید.

پورحیدری با تاکید بر اینکه، ۱۳ طرح صنعتی با اعتباری بیش از ۶۳۲ میلیارد تومان و اشتغال ۴۱۲ نفر در دهه تولید و تجارت راه اندازی شده است، اضافه کرد: امروز نیز به صورت نمادین ۲ طرح صنعتی در زمینه ماشین آلات صنعت غذایی و تولید رب گوجه با حضور استاندار به صورت رسمی در لاهیجان افتتاح شد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار که دلیل تنزل جایگاه این اداره از سازمان به اداره کل چیست گفت:
انچه مشخص است در ابتدا ادغام این دو سازمان بازرگانی وصنعت وتجارت به درستی انجام نشده بود و از زمان روی کار آمدن دکتر فاطمی بحث نظارتی پیش امدواز انجائیکه نیازمند مصوبه مجلس بود همه سازمان ها در استان ها به اداره کل خطاب شوند، ولی وزارتخانه پیگیر این است که مجددا اداره کل به سازمان ارتقا یابد.
پورحیدری در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص عدم حمایت بانک ها در زمینه تسهیلات خاطر نشان کرد:تا این لحظه من هیچ گونه عدم همکاری از بانک های استان را مشاهده ننموده ام اما متاسفانه سیاست گذاری بانک ها در زمینه حمایت از تولید خیلی مناسب نیست.
وی در پاسخ سوال خبرنگاری در خصوص حمایت سازمان صمت از تولید کننده گان اظهارداشت:برخی کالاها که نام بردیدبا ارز ترجیحی خریداری می شد.متاسفانه ارز ترجیحی موجب رانت شده بود .دولت با حذف ارز ترجیحی آزادسازی قیمت ها را انجام دادواین آزاد سازی می تواند قیمت واقعی را به ارمغان آورد.اما اداره صمت هم در زمینه ارائه تسهیلات ومشکلات تولید که ارتباطی با صمت داشته باشند قدم خواهدبرداشت.

پاکدامن : صنایع غذایی نادری حتی زمان ترامپ هم به آمریکا وکانادا کالا صادر می کرد .

پاکدامن مدیر ومالک صنایع غذایی نادری درنشست خبری که با اصحاب رسانه در صنایع غذایی نادری برگزار شد گفت : سالهاست در این عرصه هستم الان با توجه به ازاد سازی قیمت ها درخواست تسهیلات نمودم. وی افزود : در تابستان بامشکل برق روبرو هستیم ومتاسفانه اداره برق لاهیجان همکاری خوبی با ما نداشته است.
پاکدامن ادامه داد: با افزایش قیمت ها،ما هم مثل مردم کالاها را به قیمت آزاد خریداری می کنیم.
مدیر مجموعه صنایع غذایی نادری اظهار داشت:این شرکت نزدیک به شش دهه آغاز به فعالیت نموده است و هم اکنون دو هزار کارگر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.
وی افزود :اعمال تحریم فشار زیادی بر اقتصاد این شرکت وارد نمود.اما تجارب چندین ساله در تولید وصادرات ، مانع از عدم فعالیت گردید.به طوریکه حتی در زمان ترامپ من به امریکا وکانادا کالا صادر می کردم.
وی خاطرنشان کرد:صادرات این مجموعه بالای ۳۰۰تن می باشد.

چه با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …