چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: نوآوری و حمایت از شرکت های دانش بنیان در خودکفایی اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

فرماندار رضوانشهر گفت: امروز ما با نوآواری و حمایت از شرکت های دانش بنیان می توانیم به خودکفایی اقتصادی برسیم و آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، ظهر روز پنجشنبه نهم تیر مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: جوانان و نوجوانان نقاط قوت کشور هستند و سرمایه گذاری در آینده آنها با غنی سازی اوقات فراغت باید در اولویت باشد.

وی افزود: امروز جوانان ما در معرض هجمه های فرهنگی دشمنان قرار دارند و ما وظیفه داریم نیازهای نسل جوان را درک کرده، حرف های آنان را بشنویم و متناسب با خواسته های آنان برنامه ریزی کنیم.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان جهادی است، تاکید کرد: مدیران شهرستانی باید در میدان عمل با ورود جهادی و انقلابی در رفع مشکلات تلاش نمایند، مدیر پشت میز نشین و بی عمل بدون برخورداری از روحیه جهادی قاعدتا در این دولت جایگاهی ندارد .

با تاکید بر شناسایی استعدادها و نخبگان در شهرستان گفت: اگر بتوانیم با برنامه ریزی های اصولی و مدون و آموزش در قالب شرکت های دانش بنیان ، جوانان را به سمت توانمندی و شکوفایی استعدادهایشان سوق دهیم، شهرستان به یک خودکفایی اقتصادی خواهد رسید.

مهندس صفوی افزود: یکی از مهمترین موضاتی که ما را تهدید می کند، بی توجهی به قشر نخبگان و مخترعین است، لذا همه باید در راستای شناسایی و حمایت همه جانبه از این قشر اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: امروز ما با نوآواری و حمایت از شرکت های دانش بنیان می توانیم به خودکفایی اقتصادی برسیم و آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

فرماندار رضوانشهر همچنین در بحث ازدواج، طلاق و سایر آسیب های اجتماعی نیز گفت: باید از ظرفیت دستگاه های مختلف به شکل بهینه در حوزه آموزشی استفاده شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …