چاپ مطلب چاپ مطلب

نمایشگاه خوشنویسی «عاشقانه ها » در سیاهکل افتتاح شد

نمایشگاه خوشنویسی عاشقانه ها به مناسبت روز قلم با حضور مسئولین ، فرهیختگان و علاقمندان به هنر خوشنویسی در نگارخانه اثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل ، همزمان با روز قلم نمایشگاه خوشنویسی “عاشقانه ها “با آثار هنرمند خوش ذوق محمود کیماسی عصر روز سه شنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۵ عصر با حضور امین بابایی فرماندار  شهرستان ، پور حیدری مدیر کل صنعت و معدن تجارت استان گیلان ، معاون عمرانی فرمانداری و ابراهیم رامین فر رییس ارشاد سیاهکل و جمعی از علاقمندان و فرهیختگان به هنر خوشنویسی در نگارخانه اثر گشایش یافت و تا ۲۳ تیرماه پذیرای علاقمندان است

نمایشگاه عاشقانه ها با ۳۰ قطعه تابلو خوشنویسی در سبک های  شکسته نستعلیق ، نستعلیق و تحریر از اشعار شعرای ایران زمین با محتوای مضامین عرفانی و آیات قرآنی که حاصل تلاش این هنرمند خوش ذوق و خلاق می باشد در معرض دید عموم قرار گرفت.

محمودکیماسی خوشنویسی را از سال ۸۴ شروع کرده و در سال ۹۵ موفق به کسب مدرک ممتاز و همچنین خط نستعلیق و شکسته رو در مرحله کتابت در فوق ممتاز به پایان برده است .

علاقمندان به هنر خوشنویسی می توانند جهت بازدید از نمایشگاه در تاریخ ۱۵تیرماه الی ۲۳ تیرماه صبح ها و عصرها به نگارخانه اثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه فرمایند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …