چاپ مطلب چاپ مطلب

 صدای اعضای شورای رشت برای خدمت به مردم بلند است / شهردار رشت به دنبال کارهای تبلیغاتی نباشد/ تلاش برای قرار گرفتن رشت در مسیر توسعه

صدای اعضای شورای رشت برای خدمت به مردم بلند است / شهردار رشت به دنبال کارهای تبلیغاتی نباشد/ تلاش برای قرار گرفتن رشت در مسیر توسعه

همای گیلان- تاج شهرستانی , عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت در  جلسه معارفه سرپرست شهرداری رشت اظهار کرد:  اعضای شورای ششم برای خدمت به مردم شهر صدایشان بلند است. وی توضیح دادد: تقسیم اعضای شورا به گروه‌های چند نفره  پذیرفتنی نیست و لازم است همه ما تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات  به کار گیریم.

علیرضا تاج شهرستانی با بیان اینکه مردم رشت به یازده نفر برای حضور در شورا رای داده اند افزود: انتصاب برخی  مدیران شهرداری به اعضای شورا کار درستی نیست و هر مدیری توانمند و لایقی ، می تواند در هر دوران جایگاهش حفظ شود.

وی  تاکید نمود اگر اعضای شورا درباره مباحث مختلف مدیریت و خدمات شهری و مسایلی چون رنگ آمیزی جداول ، رفع مشکلات پل های عابر پیاده مکانیزه و … تذکر می دهند در واقع خواسته شهروندان را مطرح و پیگیری می کنند. این عضو شورای شهر رشت افزود: اگر مدیری توان یا تمایلی به کار کردن با اعضای شورا را ندارد می تواند اعلام کند. وی اشاره کرد: متاسفانه کارها در شهرداری رشت بسیار به کندی پیش می رود و حتی برای کار پیش پا افتاده ای مانند احداث سرویس های بهداشتی بارها تذکر داده شد .

شهرستانی با اشاره به اینکه مدیران شهرداری رشت نیز شهروندان این شهر هستند افزود: چطور می شود که مدیران شهرداری رشت ، خرابی پل های مکانیزه ، وضعیت نامطلوب فضای سبز ، کمبود مخازن زباله در کوچه ها ، آسفالت نامناسب مناطق مختلف سطح شهر و… را در شهر دیده باشند اما عملا هیچ اقدامی در این راستا انجام نشود !

وی همچنین به وضعیت تالاب عینک رشت اشاره نمود و گفت: چرا سالهاست درباره تالاب عینک رشت کاری انجام نشده و تصمیمات به هیچ سرانجامی نرسیده است و مدیران هر بار مشکلی در این باره مطرح می کنند.
شهرستانی با بیان اینکه شهردار رشت نباید ضرفا به دنبال عکس گرفتن و کارهای تبلیغاتی بیهوده باشد تصریح کرد: منتظر هستیم تا مدیران شهرداری رشت عزم خود را برای خدمت به کار بگیرند و شهرمان واقعا در مسیر توسعه قرار بگیرد.

About نسرین عشقی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …