چاپ مطلب چاپ مطلب

به مناسبت هفته تامین اجتماعی، روسای اداره تامین اجتماعی و درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان فومن با موسی فکور فرماندار شهرستان ملاقات کردند.

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن در روز شنبه مورخ ۲۵ تیر ۱۴۰۱، به مناسبت هفته تامین اجتماعی، روسای اداره تامین اجتماعی و درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان فومن با موسی فکور فرماندار شهرستان ملاقات کردند.

این جلسه به‌ طرح مسائل و مشکلات مدیریت درمان و ارائه خدمات تامین اجتماعی به افراد تحت پوشش اختصاص داشت.

فکور ضمن تبریک فرارسیدن هفته تامین اجتماعی، اظهار کرد: تامین اجتماعی ظرفیتی بزرگ برای کشور است و بخش اعظم جامعه تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

وی افزود: این سازمان نیازمند پشتیبانی گسترده است زیرا جامعه تحت پوشش آن در بخش های مختلف به ویژه درمان، بسیار گسترده است.

فرماندار شهرستان با بیان این که توقع داریم تخصصی شدن درمانگاه تامین اجتماعی فومن به معنای واقعی منجر به خدمات رسانی به مردم شود، خواستار مستمر بودن این خدمات ارائه شده به جامعه تحت پوشش این سازمان شد.

فکور تاکید کرد: هرچه سریع تر پیگیری شود تا با افزایش خدمات تخصصی به بیماران و مراجعین، زمینه بهره مندی افراد از این خدمات فراهم شود.

رئیس درمانگاه تامین اجتماعی فومن ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، به فعال کردن واحدهای تخصصی در درمانگاه این شهرستان اشاره کرد.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان اظهار کرد: ۳۳۰۷۸ نفر تحت پوشش تامین اجتماعی فومن قرار دارند که با احتساب جمعیتی که از شهرستان های همجوار می آیند، این رقم بسیار بیشتر خواهد بود.

وی افزود: بیش از ۳۷۰۰ بازنشسته تامین اجتماعی در شهرستان وجود دارد که این رقم با احتساب اعضای خانواده های ایشان به بالغ بر ۷۸۰۰ نفر می رسد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …