چاپ مطلب چاپ مطلب

مراسم هفته مهارت وکارآفرینی مراسمی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فومن برگزار شد

همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فومن در روز شنبه مورخ ۱ مرداد ۱۴۰۱، به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی، مراسمی با حضور موسی فکور فرماندار و بهروزی فر نماینده شهرستان فومن در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان فومن برگزار شد.

بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: امروزه نیاز جدی به مهارت های کسب و کار احساس می شود و مسئولیت اصلی در این امر به عهده سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

وی افزود: افرادی که وارد عرصه کسب و کار می شوند، در بسیاری از موارد نیازمند کسب مهارت هایی هستند که سازمان آموزش فنی و حرفه ای، بهترین محل ارائه آن می باشد.

بهروزی فر با بیان این که بالاترین و مهم ترین سرمایه اجتماعی، نیروی جوان است، اظهار کرد: در این خصوص مشکلاتی به ویژه کثرت آموزش نظری وجود دارد که با آموزش های عملی می توان آن را کاهش داد.

نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ارتقای مهارت ها و به روزرسانی آموزش متناسب با فناوری از الزامات فعالیت این سازمان است و باید در دستورکار قرار بگیرد. همچنین کیفیت آموزش امری حائز اهمیت است و انتظار می رود شاهد تحقق آن باشیم.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با ارائه گزارش عملکرد طی ۴ ماه سال جاری، اظهار کرد: تعداد ۷۰۸ متقاضی مهارت آموزی در شهرستان آموزش فنی و حرفه ای دیده اند که عبارتند از ۲۳۵ نفر در بخش کار و دانش، ۱۳۶ نفر در بخش روستایی، ۱۱۴ نفر سربازان، ۲۷ نفر در بخش دانشجویی، ۱۴ معتاد بهبودیافته و….

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …