چاپ مطلب چاپ مطلب

احمد نقد پور،فرمانده سپاه ناحیه شفت: سپاه در تمام ادوار در خدمت مردم بوده و در کنار دولت تلاش می کند

همای خبر/فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شفت نیز در این نشست با اشاره به امر جهاد تبیین اظهار کرد: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی بیشترین نقش را در تحقق جهاد تبیین و اثربخشی آن در جامعه دارند.

🔸احمد نقدپور با اشاره به فراگیری مخاطبین در فضای مجازی افزود: فضاسازی، تبلیغ و اقناع مخاطبین و قشر عظیم مردمی امروزه با تبیین صحیح دستاوردهای انقلاب و نظام از سوی فعالان رسانه و خبرنگاران میسر است.

🔸وی با اشاره به اینکه در بیان گزارش کار برخی مدیران خدمات ارایه شده به مردم صرفاً به نام شخص مدیر و یا دستگاه اجرایی اعلام می‌شود، گفت: بیان اقدامات و گزارش عملکرد مدیران باید به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی در فضای مجازی و رسانه‌ها منعکس شود.

🔸فرمانده سپاه ناحیه شفت، مطالبه‌گری را یکی از ضروریات شهرستان شفت دانست و تصریح کرد: شناسایی چالش‌های شهرستان و اقدام به تولیدات رسانه‌ای و جریان‌سازی حرفه‌ای هماهنگ و همگرا می‌تواند به سیر توسعه شفت شتاب دهد.

🔸نقدپور با بیان اینکه سپاه در پنج ماموریت دفاعی، امنیتی، علمی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم خدمت می‌کند، افزود: سپاه در تمام ادوار در خدمت مردم بوده و در کنار دولت تلاش می‌کند تا خدمات عمومی به مردم راحت‌تر ارایه شود.

گفتنی است در این نشست جعفر رمضانپور به عنوان مسؤول کانون بسیج رسانه شهرستان شفت منصوب و معرفی شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …