چاپ مطلب چاپ مطلب

کشف بیش از ۱۱ کیلو مواد مخدر در منزل و خودرو متهم

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از منزل و خودرو یک متهم در این شهرستان خبر داد.

همای خبر/سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است اظهار داشت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی در ادامه داد گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی با یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات فنی و بررسی‌های همه جانبه ضمن اطمینان از صحت موضوع، خودرو متهم را حین تردد در سطح شهر لاهیجان توقیف کردند.
این مقام انتظامی از دستگیری متهم به همراه همدستش خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از منزل و خودرو وی، ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ محمدی نسب افزود: متهمان ۲۸ و ۵۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت خاطرنشان کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …