چاپ مطلب چاپ مطلب

سرپرست شهرداری رشت : خبرنگاران فعالان عرصه جهاد تبیین و مدافع کیان عدالتخواهی امام حسین (ع) در خط سرخ عاشورا

سرپرست شهرداری رشت :

خبرنگاران فعالان عرصه جهاد تبیین و مدافع کیان عدالتخواهی امام حسین (ع) در خط سرخ عاشورا

 

سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در پیامی ضمن تسلیت شهادت حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورای حسینی گفت: خبرنگاران فعالان عرصه جهاد تبیین و مدافع کیان عدالتخواهی امام حسین (ع) در خط سرخ عاشورا هستند.

به گزارش همای گیلان نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت در پیامی ضمن تسلیت شهادت حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورای حسینی، روز خبرنگار را که امسال با این ایام مصادف شده است را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است؛

حرکت و رفتار امام حسین علیهم‌ السلام این منادی احیاء مکارم اخلاق در ذات خود رسانه‌ای شیوا، فصیح و اثرگذار به بلندا و عظمت تاریخ بشریت است و عاشورا عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای تا ابد و با تمام ویژگیهای پیام و پیام‌رسانی‌اش در دلهای حقیقت‌جو و شیفته باقی خواهد ماند.

بی‌شک خبرنگاران و جامعه متعهد عرصه خبر و خبررسانی همواره در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با حق‌محوری، حق‌طلبی و حق‌گویی در مسیر آرمانهای اسلام ناب محمدی (ص) و خط سرخ عاشورا حرکت کرده و پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند و امروز هم بدون شک در جنگ روایت‌ها در صف مقدم جهاد تبیین و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری قرار دارند و خالصانه از کیان عدالتخواهی امام حسین(ع) دفاع می‌کنند.

اینجانب فرا رسیدن ۱۷ مرداد که با عاشورای حسینی (ع) مصادف گردیده است را گرامی می‌دارم و از پروردگار متعال برای همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این تلاشگران خستگی‌ناپذیر عرصه آگاه‌سازی و هدایتگران افکار عمومی به سوی حق و حقیقت و اعتلای جامعه اسلامی آرزوی توفیقات روز افزون دارم.

سید مجتبی خدمت بین دانا

سرپرست شهرداری رشت

About نسرین عشقی

Check Also

 راهیابی انیمیشن “تبر”از لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا      

 راهیابی انیمیشن “تبر”از لاهیجان به جشنواره بین المللی فیلم Tracce_cinematografiche_Film_Festایتالیا انیمیشن ” تبر “از تولیدات …