چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: دشمنان و رسانه های بیگانه منزلت زن جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده اند

فرماندار رضوانشهر گفت: دشمنان اسلام با استفاده از ظرفیت رسانه های خارجی درصدد خدشه دار کردن جایگاه، شأن و منزلت زنان هستند که با هوشیاری زنان و بانوان جمهوری اسلامی ایران تمام نقشه های شوم آنان نقش بر آب شده و خواهد شد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز سه شنبه هجدهم مرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه امور بانوان و خانواده این شهرستان در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و بانوان با اشاره به اهمیت جایگاه و منزلت مقام زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: مقام زن در اسلام، مقامی منحصر به فرد است، مقامی نوین که مشابهی برای آن وجود ندارد.

وی افزود: مادران و زنان ایران اسلامی با الگو گرفتن از سیره و روش حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که بهترین عزیزان خودشان را طوری تربیت نمودند که در آن مسیر قرار گرفتند تا ما امروز با آرامش خاطر زندگی کنیم.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: دشمنان اسلام با استفاده از ظرفیت رسانه های خارجی درصدد خدشه دار کردن جایگاه، شأن و منزلت زنان هستند که با هوشیاری زنان و بانوان ایران اسلامی تمام نقشه های شوم آنان نقش بر آب شده و خواهد شد.

مهندس صفوی با اشاره به مشکلات ماداران و بانوان گرامی شهرستان در حوزه های مختلف از جمله اشتغال گفت: ارائه آموزش های مهارتی برای خانواده ها با الگوی نوین مشاغل خانگی مهم است که باید با برنامه ریزی و برگزاری کمیته های تخصصی در این راستا اهتمام ورزیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: در حال حاضر ساماندهی بازار هفتگی شهرداری رضوانشهر در حال انجام می باشد و همچنین در آینده نزدیک بازاچه دائمی به منظور فروش تولیدات و محصولات محلی از سوی شهرداری برای مادران و بانوان گرامی ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: شهرداران رضوانشهر و پره سر به منظور ایجاد نشاط اجتماعی برای بانوان “پارک محلات بانوان” را در دستور کار خود داشته باشند.

در این جلسه همچنین حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر سخنان مبسوطی ایراد نمودند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق

هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: 🔹ممنوعیت …