- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان؛ لزوم رعایت اخلاق رسانه‌ای/ دستاوردهای نظام باید برای مردم بازگو شود

پارسا با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید دستاوردها و خدمات نظام را برای مردم بازگو کنند گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه باید اخلاق رسانه‌ای را رعایت کرده و در جریان مطالبه‌گری‌ها و بیان انتقادات منصف باشند.


همای خبربه نقل از شبستان»«‌مهدی پارسا» (چهارشنبه، ۱۹ مرداد)  به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار اظهارکرد: خبرنگاران افسران جنگ نرم محسوب می‌شوند و اهمیت کار رسانه‌ها و خبرنگاران در چنین فضایی که با آماج حملات دشمن مواجهیم بسیار حیاتی و مهم است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس استان گیلان ضمن تاکید بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران عنوان کرد: خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه باید اخلاق رسانه‌ای را رعایت کرده و در جریان مطالبه‌گری‌ها و بیان انتقادات منصف باشند و انتقادات سازنده و اثرگذار را مطرح کنند.

پارسا نقش ویژه رسانه‌ها را در دوره کنونی که جمهوری اسلامی آماج حملات دشمنان و بدخواهان نظام است را حساس خواند و تصریح کرد: رسانه‌ها باید دستاوردها و خدمات نظام را برای مردم به بهترین شکل ممکن بازگو کنند زیرا بسیاری از مردم آگاهی کافی از این دستاوردها ندارند.

وی شفاف‌سازی خدمات دولت و انقلاب برای جامعه را جهت مقابله با شبهه افکنی دشمن لازم و ضروری دانست و ضمن تاکید بر حضور رسانه‌های متعهد در این حوزه اذعان کرد: از آنجا که رسانه‌های غربی از این خلاء به نفع اهداف خود بهره می‌گیرند بنابراین بیان خدمات انقلاب تاثیر شگرفی در مقابله مؤثر با حملات جنگ نرم دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود حمایت و پشتیبانی از اهالی رسانه و خبرنگاران را هم متذکر شد و با بیان اینکه بیمه خبرنگاران باید در اولویت قرار گیرد افزود: پیگیری مطالبات صنفی به حق اهالی رسانه و خبرنگاران امری است که بر آن تاکید داشته و داریم.

پارسا در پایان با اشاره به رویکرد دشمن در جنگ روایت‌ها و اهمیت فزاینده حضور مقتدر و قوی رسانه‌های متعهد و انقلابی در این فضا خاطرنشان کرد: امروزه تولید محتوا در جنگ رسانه‌ای بسیار مهم است بنابراین باید راوی اول از وقایع باشیم تا آثار و تبعات منفی فعالیت رسانه‌های بیگانه و معاند علیه انقلاب اسلامی دفع شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir [1]