چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سردار شهید حاج محمود قلی پور: برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا، بیان مراتب حق گزاری ما در برابر عظمت کار شهیدان است

فرماندار رشت با اشاره به این مطلب که برپایی یادواره شهدا و روایت زندگی سراسر پر برکت آنان یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد شهیدان است، اظهار داشت: هدف از کنگره بزرگداشت شهدا، بیان مراتب حق گزاری ما در برابر عظمت کار و زمان شناسی آنان و صبر زینب وار خانواده‌های گرانقدرشان میباشد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سردار شهید حاج محمود قلی پور که ظهر امروز (دوشنبه) در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید؛ ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه السلام، توانایی و استقلال امروز نظام اسلامی را مرهون ایثار شهدای والامقام دانسته و شهدا را بهترین الگوی نسل جوان معرفی نمود.

 امام پناهی با بیان این مطلب که شهیدان والامقام هدایتگر و جهت نمای جامعه به سوی حق و حقیقت و مسیر تعالی بشر می باشند، گفت: بزرگداشت سردار شهید قلی پور در واقع بزرگداشت تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی و مدافع حرم، بخصوص شهدای گرانقدر گیلانی بوده و برگزاری این کنگره در واقع بیان مراتب سپاسگزاری ما نسبت به عظمت کار شهیدان می باشد.

 وی افزود: سردار شهید حاج محمود قلی پور با ایفای نقش ویژه در پایه گذاری لشکر پر افتخار ۱۶ قدس گیلان، در واقع در حماسه سازی تاریخی آزادی نبل و الزهرا توسط فرزندان گیلانی ایران اسلامی سهیم بوده و گیلان به وجود چنین سردارانی مفتخر است.

 امام پناهی مبارزه با رژیم ستم‌شاهی، تاسیس سپاه رشت و هم رزمی با شهید چمران در نبرد با ضد انقلاب را از دیگر مقاطع افتخار آمیز در زندگی پربرکت این سردار شهید گیلانی برشمرد.

 وی در پایان ضمن گرامیداشت روز مقاومت اسلامی و نقل بیانی از کلام رهبری فرزانه انقلاب که میفرمایند: “تقویت بیداری اسلامی راه نجات منطقه است” اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا یکی از روش های تقویت بیداری اسلامی بوده و تمام دستگاه‌ها و نهادها آماده مشارکت در برگزاری درخور و شایسته این مراسم می باشند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …