چاپ مطلب چاپ مطلب

مجموعه فرآوری ساخت قطعات خودرو ایران و شرکت پایا کلاچ ، شرکتهای ایرانی با مزیت رقابتی خوب هستند


همای خبر/از آن جایی که تولید نیازمند آگاهی رسانی است، به همت مدیر عامل و روابط عمومی شهر صنعتی رشت ، اصحاب رسانه از شرکت فرآوری ساخت قطعات خودرو ایران و شرکت پایا کلاچ بازدید کردند.این مجموعه بی شک شرکت هایی ایرانی با مزیت رقابتی هستند که در صورت حمایت مسئولان ،می توانند بر میزان تولید و اشتغال زایی خود بیافزایند.
در نشست خبری قبل از بازدید از دو مجموعه فوق ،مدیر عامل شرکت فرآوری ساخت قطعات خودرو ایران ضمن مؤثر دانستن رسانه ها در آگاهی بخشی از بخش تولید،گفت: کارخانه فرآوری ساخت قطعات خودرو ایران با هدف تولید انواع کمک فنر های خودروهای سنگین و نیمه سنگین ،طیف گسترده ای از انواع این محصول را تولید و مجهز به دستگاه های پیشرفته تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است.
علی پور رضا افزود: این شرکت مجهز ترین آزمایشگاه تست و تأیید محصول در خاورمیانه را دارد. دانش فنی تیونینگ کمک فنر ، در طراحی محصول کمک فنر در ایران با بیش از ۸۰ نوع تنوع تولیدی پیشرو است.
وی در ادامه تصریح کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات ایران خودرو و سایپا به شمار می رود.
مدیر عامل شرکت فرآوری ساخت قطعات خودرو ایران افزود: ۴۰ درصد محصولات تولیدات سایپا توسط شرکت ما در شهر صنعتی رشت تأمین می شود.
علی پور رضا در ادامه اظهار داشت: به مدت ۵ سال است که تأمین کننده سه مدل کمک فنر خودروهای gasgrup از کشور
روسیه می باشیم.
وی افزود: ۱۲۰ نفر از تأمین کنندگان داخلی کار تأمین قطعات مورد نیاز شرکت ما را انجام می دهند.
مدیر عامل شرکت فرآوری ساخت قطعات خودرو ایران
در ادامه با اشاره به این مطلب که ۱ هزاراشتغال به صورت مستقیم در شرکت مان داریم ،اظهار داشت: در آینده ای نزدیک با الحاق زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع ،با خرید ماشین آلات جدید ،اقدام به طرح توسعه شرکت فرآوری ساخت به بزرگترین مجموعه در گیلان و حتی خاورمیانه ،را داریم.
علی پور رضا افزود: شرکت فرآوری ساخت قطعات خودرو ایران، در آینده‌ای نزدیک ،تنها تأمین کننده جعبه فرمان خودروهای برقی در کشور خواهد بود.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: توسط شرکت فرآوری ساخت قطعات خودرو ایران، ۵۰ درصد لوازم یدکی کشور، تولید می شود.

در این نشست رئیس هیأت مدیره مجموعه فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران و پایا کلاچ نیز نقش خبرنگاران در عرصه تولید را پررنگ برشمرد و گفت: رونق تولید در گرو آگاهی بخشی رسانه های جمعی است.
بهزاد نیکنام افزود: این شرکت به عنوان عضوی از جامعه تلاش می کند در حد توان، تمام مسئولیت های اجتماعی در قبال پرسنل خود را چون ،تأمین مسکن انجام و از آنها حمایت کند.
وی هم چنین گفت: شرکت‌های بزرگ با تولید انبوه آبروی صنعت
استان گیلان هستند ،بنابراین حمایت مسئولان از تولید کنندگان مورد تأکید ما است.
رئیس هیأت مدیره مجموعه
فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران و پایا کلاچ افزود: از جمله فعالیت های عام المنفعه مجموعه شرکت های ما می توان به؛ مشارکت در ساخت مدرسه و سرپرستی ۲ هزار و ۶۰۰ بی سرپرست در استان اشاره کرد.

بعد از نشست خبری در حاشیه بازدید از شرکت پایا کلاچ ،مدیر عامل شرکت نیزگفت: این شرکت به عنوان بزرگترین تأمین کننده نیازهای خودرو سازان داخلی چون: ایران خودرو، سایپا ، دیزل و رنو پارس است.
نوید نیک اختر افزود: این شرکت اولین و تنها تولید کننده داخلی دیسک و صفحه کلاچ خودروی تندر ۹۰ در پروژه ال ۹۰ است.
وی در ادامه عنوان کرد: اولین صادر کننده دیسک و صفحه کلاچ در ایران هستیم.
نوید نیک اختر افزود: ماشین آلات موجود شرکت،از فرانسه خریداری شده و از نظر توان آزمایشگاهی و کنترل کیفیت نیز در سطح استانداردهای مطلوب قرار دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: نیازمند حمایت مسئولان در بحث صادرات هستیم ، چرا که به عنوان یک شرکت تولید کننده ایرانی مزیت رقابتی خوبی داریم.
وی در ادامه افزود:شرکت ما می تواند ۳ میلیون دیسک کلاچ در سال تولید نماید.
نوید نیک اختر در خاتمه خاطر نشان کرد: نوسانات بازار ، واردات بی رویه و مشکل نقدینگی از جمله مشکلات ما در امر تولید است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …