چاپ مطلب چاپ مطلب

 در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مدیر کل بازرسی گیلان مطرح شد: تسریع بخشیدن به پروژه های عمرانی/ رقم خوردن اتفاقات خوب در رشت

در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مدیر کل بازرسی گیلان مطرح شد:
تسریع بخشیدن به پروژه های عمرانی/ رقم خوردن اتفاقات خوب در رشت

در دیدار مدیر کل بازرسی گیلان با اعضای شورای اسلامی شهر رشت به رفع موانع با هدف تسریع بخشیدن به پروژه های عمرانی رشت به منظور رفاه حال شهروندان تاکید شد.

به گزارش همای گیلان نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدار با مدیر کل بازرسی گیلان با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت تمام توان خود را به منظور توسعه رشت به کار گرفته است اظهار کرد: یقینا در این مسیر نیازمند همراهی و تعامل دیگر دستگاه ها نیز هستیم و امیدواریم اتفاقات خوبی در رشت رقم بخورد .
سجاد ده ده جانی مدیر کل بازرسی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت ها به منظور رفع مشکلات استفاده شود اظهار کرد: امیدواریم با همراهی و قانونمداری تمامی مشکلات برطرف شود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار با اشاره به اینکه شورا و دستگاه های نظارتی به نحوی در یک مسیر و همکار هستند اظهار کرد: شورا همانند بسیاری از دستگاه های نظارتی به عملکرد شهرداری رشت نظارت دارد .

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه برخی از مدیران در عملکرد ترسو هستند افزود : این افراد به واسطه حکم هایی که به واسطه برخی از تخلفات دریافت کرده اند ترسو شده اند .

وی به افتتاح خیابان سرچشمه در رشت اشاره کرد و گفت: این خیابان به واسطه یک تخلف قضایی ۹ سال به تاخیر افتاده بود و بالاخره پس از پیگیری های فراوان این خیابان فردا افتتاح می شود.

عباس نژاد با تاکید به اینکه از فضای تعامل با دستگاه ها برای رفع مشکلات و تسریع بخشیدن به پروژه های عمرانی در شهر استفاده شود بیان کرد: متاسفانه در گذشته قرار دادهایی در شهرداری منعقد شده است که دست شورا و شهرداری را بسته است و امیدوارم با تعاملات درون دستگاهی بتوانیم موانع را برطرف و اتفاقات خوبی برای رشت رقم بخورد.

About نسرین عشقی

Check Also

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی! 

پلمب رستوران متخلف در لاهیجان به دلیل عرضه گوشت غیـر بهداشتی!  یک واحد رستوران در …