چاپ مطلب چاپ مطلب

سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام:توسعه از مهمترین مولفه های شورای اسلامی دوره چهارم شهر خمام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی و مهندسی نساجی می باشد در گفتگو با خبرنگار همای گیلان گفت : توسعه مهمترین مولفه شورای اسلامی دوره چهارم شهر خمام است که این توسعه توام با مدیریت همگانی خواهد بود .

جلیل غیاثی اضافه نمود: منظور از توسعه رشد تمام جنبه های اقتصادی، اجتماعی، شهرسازی و فرهنگی می باشد که در این راستا شورای اسلامی شهر خمام در گام اول مدیریت علم محور را در دستور کار خود قرار داده است تا هیچ پروژه عمرانی و اجرایی در شهر بدون کار کارشناسی و مشورت با کارشناسان و فرهیختگان اهل فن انجام نگیرد.

از این جهت احداث دو بلوار در ورودی و خروجی شهر همراه با نورپردازی در خیابانهای اصلی و فرعی انجام گرفته  و همچنین مطالعات امکان سنجی جهت احداث دو میدان در شهر در فاز آخر مطالعاتی قرار دارد و علاوه بر آن مجسمه یکی از مفاخرپزشکی شهر به نام دکتر چسماز به پاس خدمات صادقانه بیش از ۶۰ سال در حال ساخت می باشد که در یکی از میدانهای اصلی شهر تعبیه خواهد شد.

وی در مورد آبگرفتگی سطح شهر اظهار داشت: مراحل اولیه مطالعات علمی و میدانی آن انجام پذیرفته که پس از تکمیل مطالعه و تخصیص بودجه توسط استاندار محترم اجرای عملیات با سیستم آتلانتیس انجام خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر خمام اذعان کرد: یکی دیگر از مواردی که شاکله شورای اسلامی دوره چهارم شهر خمام است پاسخگویی در مقابل سوالات منطقی و خواسته های به حق مردم می باشد که همواره با حمایت و پشتیبانی خود موجب دلگرمی ما می شوند ما نیز برآنیم تا با تقویت روحیه نقدپذیری و ایجاد فضایی که در آن تضارب آرا منجر به تکامل آرا می شود در خدمت همشهریان خود باشیم و از همین جا اعلام می کنیم با تمام وجود و توان برای اعتلا و ارتقای کمی و کیفی شهر خمام تلاش خواهیم کرد تا دست در دست همدیگر بتوانیم گامهای موثر و مطلوبی در راه رسیدن به اهداف مطروحه برداریم. غیاثی با شعری از حافظ سخن خود را به اتمام رساند.

شهری است پرظریفان و زهر طرف نگاری

                                                 یاران صلای عشق است گرمی کنید کاری

About

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …