چاپ مطلب چاپ مطلب

شهردار رضوانشهر: ورودی شهر پیشانی و ویترین هر شهری است


اختصاصی همای خبر/با حضور مصطفی پور معاون سیاسی، امنیتی استانداری گیلان، سید نادر صفوی فرماندار شهرستان، معاونت فرمانداری، دکتر رضا رسولی شهردار و اعضای شورای اسلامی کلنگ‌زنی دروازه کاسپین ورودی رضوانشهر از سمت پونل به زمین زده شد.
دکتر رسولی ضمن گرامیداشت هفته دولت ، گزارشی در خصوص پروژه های شهرداری در طول ۶ ماه اخیر اشاره و بیان کرد:
‌یکی از مهمترین پروژه های شهرداری، احداث پارک مقیاس محله در نقاط مختلف شهر است. شهردار رضوانشهر گفت : هدف گذاری اعضای شورای شهر بر این است که در طول این مدت در محلات مختلف، ۱۱ محله در شهر رضوانشهر طراحی شده که در بعضی از این محلات پارکهایی وجود دارد و در بعضی محلات وجود ندارد.

دکتر رسولی در راستای اینکه ایجاد پارک در مقیاس محله برای فرزندان و نسلهای اینده انقلاب ضروری است، تصریح کرد: با راه اندازی پارک مقیاس محله برای فرزندان و بازنشستگان، با ارج نهادن برای زحمات بازنشستگان که میراث ماندگاری هستند گامی ارزشمند خواهد بود.
رسولی شهردار رضوانشهر در ادامه به پروژه های دیگر شهرداری اشاره کرد و افزود: در این مدت ۶ ماهه بیش از ۱۵ هزار متر مربع لکه گیری و اصلاح روکش معابر داشتیم با هزینه تقریبی ۸۰ میلیارد ریال، برای پارکها ۱۵ میلیارد ریال، در بحث پیاده رو سازی و ترویح فرهنگ‌پیاده مداری نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی در بخش انهار شهری افزود: با توجه به اینکه شهر دارای انهار زیادی است ، برای مردم مشکلات و موانعی به همراه دارد، برای بر طرف کردن موانع ،برای سر پوشیده کردن انهار به طور تقریبی ۱۵ میلیارد ریال هزینه در بر داشته و با برنامه‌ریزی که داشتیم با حمایت شورای اسلامی شهر، و پشتیبانی فرماندار و امام جمعه و شورای تامین دو پروژه دیگر هم در دست اقدام داریم که مقدمات کار شروع شده است. دکتر رسولی افزود: اعتقاد دارم ورودی هر شهری ویترین و پیشانی شهر است و انطور که باید در این حیطه کار نشده و در شان شهر و شهروندان نیست .

شهردار رضوانشهر با بیان اینکه بخش زیادی از هزینه ها صرف بازسازی شده است، بیان کرد:
ورودی شهر از سمت پونل عملیات اجرایی شروع شده که یک پل ده متری در این مسیر داشتیم که گره ترافیکی ایحاد میکرد و خصوصا که شهر ما فاقد کمربندی است، در همین راستا شورای محترم در بودجه ۱۴۰۱ بودجه ای پیش بینی کرد و شورای ترافیک هم لزوم کار را تصویب و با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال قرار است این پروژه در سریعترین زمان ممکن به سرانجام برسد.
وی در ادامه با اشاره به بازار هفتگی که وضعیت مناسبی نداشت تصریح کرد: بازار هفتگی، هویت و فرهنگ اجتماعی اقتصادی هر شهری است با عنایت فرماندار توانستیم مجوز توسعه و ساماندهی حاشیه کانال بازار هفتگی را اجرایی کنیم.

***مهندس مصطفی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان :
بزرگترین ظرفیت شهرستان رضوانشهر نیروی انسانی است***
وی بااشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت مردمی استفاده از ظرفیت مردم در پیشبرد اهداف و برنامه های دولت است افزود: رضوانشهر جزء معدود شهرستان هایی است که همه مسؤولین در کنار هم برای خدمات رسانی به مردم تلاش می کنند و این یک نعمت بزرگی است.

خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …