چاپ مطلب چاپ مطلب

در واپسین روز از هفته دولت گشایش یافت: چند پروژه‌ی تکمیلی مربوط به کارخانه‌ تولیدی خوراک دام و آبزیان شبکه تعاونیهای کشاورزی دامداران استان گیلان

همای خبر به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان گیلان؛ روز سه شنبه؛ ۸ شهریور ۱۴۰۱، با حضور رییس سازمان جهادکشاورزی و معاون بهبود تولیدات دامی، مدیرکل شرکت پشتیبانی اموردام،مدیرتعاون روستایی، مدیرعامل و هیات ندیره اتحادیه‌تعاونی‌های‌کشاورزی‌دامداران و کارکنان شرکت تولبدی خوراک دام طی مراسمی ضمن تقدیر از تلاشهای مجموعه خوراک دام اتحاد، به نمایندگی از سوی ریاست سازمان جهادکشاورزی و مدیرتعاون روستایی استان گیلان، با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

👈🏻 دراین مراسم ایستگاه گاز صنعتی به ارزش ۵ میلیارد ریال،
آزمایشگاه سنجش درستی آنالیز مواد اولیه و محصولات تولیدی، دستگاه کیسه گیر به ظرفیت ۱۰ تن در ساعت با سردوز اتوماتیک به ارزش ۲۵۰۰ میلیارد ریال، با راندمان افزایشی تولید ۱۰ تن در ساعت به ارزش ۲۵۰۰ میلیارد ریال‌و همچنین سیلوی ذخیره سازی مواد اولیه خوراک دام و آبزیان، جنب انبار مواد اولیه خوراک دام به ارزش ۱۴ میلیارد ریال گشایش یافت.

👈🏻 صالح محمدی؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی در ابتدای مراسم با اشاره به شعار امسال، اعلام کرد که در صورت حرکت در مسیر تولید دانش محور، و بهره برداری نیمه دوم سال از اراضی قابل کشت، ظرفیت تولیدات کشاورزی دراستان از ۳/۵ میلیون تن تا ۵/۵ میلیون تن قابل افزایش است.

👈🏻 عباس جعفرپور؛ مدیر تعاون روستایی استان گیلان نیز در مراسم افتتاح گفت:
پروژه‌ی حاضر بدون تکیه بر تسهیلات بانکی با سرمایه داخلی راه اندازی شده و با این گام، مجموعه دامداران استان زنجیره‌ی ارزش و تولید خود را از نهاده و مزرعه تا سفره‌ی مصرف، تکمیل نموده است.

👈🏻درادامه عباس یوسفی؛ مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی دامداران استان و هاشم رضی علیپور؛ مدیرعامل کارخانه خوراک دام گزارش تولید نهاده دامی و آبزیان دانش محور را ارائه نمودند.

👈🏻گفتنی است؛ کارخانه خوراک دام اتحاد شبکه تعاونیهای کشاورزی دامداران استان، در شهرصنعتی در زمینی بوسعت یک هکتار،
درفضای سالن تولید ۱۰۰۰ متر
با ظرفیت ۱۲۰۰ تن تولید ماهانه،
روزانه ۸۰ تن ظرفیت تولید داشته و برای تولید خوراک دام و آبزیان فعال است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان مطرح کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک …