چاپ مطلب چاپ مطلب

مسابقه طراحی هنرجویان آموزشگاه طرح نو در سیاهکل

مسابقه طراحی هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی طرح نو به مدیریت فاطمه حسن پور در مجتمع فرهنگ هنری مهیار دیلمی برگزارشد.

همای خبر به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل، در راستای ویژه برنامه های هفته دولت هنرجویان آموزشگاه طرح نو صبح روز چهارشنبه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ با حضور ابراهیم رامین فر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمود فرضی نژاد مسئول دفتر فعالیتهایی هنرهای نمایشی گروه دیلمون و مدیر آموزشگاه به رقابت پرداختند.

این مسابقه درسطح مقدماتی با چیدمان اشیاء به صورت زنده در بین رده های سنی ۱۲تا ۲۳ سال با هدف ایجاد انگیزه و رقابت در بین هنرجویان و همچنین ارتقای سطح دانش هنر طراحی و کشف استعداد های برتر و شناخت ضعف هنرجویان در امر طراحی و برطرف کردن آن برگزارشد.

در این مسابقه ۳۰ هنرجو از آموزشگاه طرح نو به مدیریت فاطمه حسن پور به رقابت پرداختند و در پایان علاوه بر اهدای لوح تقدیر به همه شرکت کنندگان ، به سه نفر از برگزیده گان برتر این مسابقه در پایان شهریورماه در ویژه برنامه نماشگاه نقاشی هنرجویی دوره تابستانه در سالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جوایزی ارزنده ای اهدا ء خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در روستاها / نقدی: رفع مشکلات آب کشاورزی روستاییان باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد

فرماندار شفت در جلسه منابع آب کشاورزی شهرستان؛ لزوم مدیریت آب کشاورزی توسط ابسواران در …