چاپ مطلب چاپ مطلب

گام های موثر و روبه جلوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با اتحاد و همدلی محقق می گردد.

همای خبر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت محمد محبتی ریاست سازمان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به ارائه گزارش عملکرد ۱۸ماهه خود پرداخت کرد و تلاش و کوشش و فعل خواستن را از شاخصه های رشد و تعالی و رسیدن به اهداف این سازمان دانست و عنوان کرد؛ استفاده از ظرفیت های همکاران مجموعه سازمان، شهرداری و شورای شهر موجب گردید تا در حوزه خدمات ارائه شده به مردم،تمامی ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

محبتی در تشریح وظایف و اقدامات سازمان حمل و نقل از اقدام مجدانه مدیریت شهری در خصوص ادامه پیگیری های لازم در تعیین تکلیف پروژه تراموا و هماهنگی های لازم جهت تحقق این مهم خبر داد .

ریاست سازمان از انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری برای تامین و راه اندازی اتوبوس های برقی در شهر رشت خبر داد و افزود : روند پیگیری دریافت مجوز از وزارت کشور و نهادهای ذیربط در حال انجام است و اقداماتی تا کنون در این زمینه صورت گرفته تا پس از طی مراحل لازم، صد دستگاه اتوبوس برقی به شبکه حمل و نقل عمومی رشت اضافه شود.

وی خاطر نشان کرد پس تلاش های بسیار در خصوص تعمیر و نگهداری اتوبوس های شهری، و با جذب اعتبارات دولتی و کسب مجوز های لازم، مجتمع تعمیرگاهی و مرکز بازسازی اتوبوس ها راه اندازی شد و اکنون در حال فعالیت و بازسازی می باشد که ناوگان حمل و نقل شهری افزوده خواهد شد و به بهره برداری می سد.

همچنین اشاره نمود که از برنامه های این سازمان در آینده نزدیک، برون سپاری ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی است که با برگزاری مناقصه و طی شدن مراحل قانونی لازم، به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد : هم اکنون هشتاد درصد تاکسی ها در رشت فرسوده هستند از این‌رو چهار هزار و هشتصد دستگاه تاکسی در این شهر نیاز به بازسازی دارند که مذاکرات اولیه در این رابطه انجام شده است و تمامی تلاش خود را برای بازسازی ناوگان تاکسیرانی و فراهم نمودن زمینه اجرای این طرح خواهیم نمود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل گفت: یکی از بزرگترین گام های موثر در زمینه فعالیت های این سازمان، ارائه برنامه های آتی و عملکرد سازمان در مجمع عمومی حمل و نقل بار شهری کلانشرهای کشور بوده است که در انتخابات هیات مدیره این اتحادیه با کسب بالاترین آرا، اینجانب به عنوان ریاست سازمان حمل و نقل شهرداری رشت به عضویت اصلی هیات مدیره اتحادیه حمل و نقل بار شهرداری های کشور انتخاب شدم که افتخار بزرگی برای شهر و مجموعه شهرداری و مدیریت شهری می باشد.

او ادامه داد: فراهم نمودن زمینه های ایجاد درآمد پایدار و کاهش هزینه های رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی با ارائه خدمات رفاهی گوناگون در قالب انعقاد تفاهم نامه های مختلف و همچنین پشبرد هوشمند سازی این ناوگان از فعالیت های چشمگیر دیگر این سازمان بوده است.

در پایان این نشست رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از تلاش و همراهی اصحاب رسانه تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

باکانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …