چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار ماسال :زنده کردن امید و اعتماد مردم توفیقی برای دولت است


جلسه شورای اداری شهرستان ماسال با حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان، فرماندار ماسال، امام جمعه و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی  برگزار شد
امام جمعه شهرستان در این جلسه بیان کرد: اگر جهاد تبیین و واقعیت های نظام و خدمات گفته شود دلگرمی و وابستگی مردم نسبت به نظام و مسئولین بیشتر خواهد شد
حجت الاسلام سید هادی موسوی گفت:  یکی از اولویت های دولت سیزدهم این بود که  اعتماد از دسته رفته را در یک مقطع آسیبی که رخ داد برگرداند.
وی اظهار کرد مشکلاتی که با آن روبرک هستیم به مراتب کمتر از مشکلات ۸ سال دفاع مقدس بوده و در این وضعیت
جهاد تبیین مورد تاکید است.

فرماندار‌ماسال در این جلسه  ضمن تشکر از تمام اعضای شورای تامین و مدیران ادارات و اصحاب رسانه و نماینده صدا سیما به جهت حضور پرشور در هفته دولت و تبیین دستاوردها بیان کرد:  برنامه های  اجرا شده در هفته دولت امید را در دل ملت ایجاد کرده و طبق مقام رهبری  زنده کردن امید و اعتماد مردم توفیقی برای دولت است ومردم میبیند که دولت در بین مردم با تلاش و برای خدمت رسانی اقدام میکند.

فرماندار ماسال گفت: دولت حجت الاسلام رئیسی  پای کار  است و صادق الوعد بودن از شعار های اصلی ایشان است
وی بر لزوم پای کار بودن و احصاء مشکلات مردم از سوی مدیران تاکید کرد
و به اقدامات موثر دولت اشاره داشت و افزود: با پیش قدم بودن و تصمیم گیری و اهمیت به ظرفیت های داخلی و همچنین همدلی سران سه قوه مشکلات برطرف خواهد شد
فرماندارلزوم جهاد تبیین را ضروری دانست
وی گفت رسالت اصحاب رسانه در جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است و دستاوردها باید به سمع و نظر مردم برسد
فرماندار ماسال  ضمن ابراز خرسندی از همه مدیرانی که به برپایی موکب اربعین در کربلا کمک کردند گفت: شهرستان ماسال در کربلای معلی موکب دایر کرده که در ایام اربعین از زائران حسینی پذیرایی خواهد کرد.
مهندس گیل چالانی  بیان نمود: میعاد گاه عاشقات الله، نماز جمعه است و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات  و رفع موانع اجرای پروژه مصلی شهرستان خواهیم کرد.
مدیرکل دیوان محاسبات استان
اهداف و وظایف دیوان محاسبات را  نظارت و پاسداری از بیت المال برشمرد و بیان کرد:  از طریق رسیدگی به حسابها، درآمدهای جاری و هزینه ها این امر‌میسر خواهد بود
مهندس نبی زاده  گفت دیوان محاسبات گزارش تفریق بودجه را تهیه به جهت استفاده به مجلس تقدیم میکند
وی به شعار دیوان محاسبات اشاره داشت و افزود: شعار اصلی ما 《دیوان فن آورانه مردم پایه》 است که
با استفاده از ارتقا فن آوری اطلاعات و ارتباط از این طریق مردم  برای حل مشکل از خود مردم کمک گرفت.

وی به نظارت دوماهه از عملکرد ادارات در  استان خبر داد و گفت بیشترین توصیه که به مدیران میتوان کرد این است که به عنوان نماینده دستگاه اجرایی  اعتبارات هر چند اندک، نظارت و هم پیگیری و مدیریت لازم را انجام دهند.
مدیرکل دیوان محاسبات استان گفت : بیشترین گزارشات که از سطح شهرستان ارسال میشود سرقت از اموال دولتی بوده که با هوشیاری لازم و لزوم ایجاد موارد امنیتی و حفاظتی از این امر جلوگیری شود.
نبی زاده به مشکلات و موانع اجرای عملیات  برخی از پروژه های نیمه تمام اعم از سد لاستیکی، پروژه تعریض و اصلاح پیچ خودبچر، پل توسه سرا، ساختمانهای اداری آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات شهرستان پرداخت.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …