چاپ مطلب چاپ مطلب

داودی: ۵۰ پروژه عمرانی انزلی دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار انزلی از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی این شهرستان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.


به گزارش همای گیلان، کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در پانزدهمین سفر خود پیش از ظهر امروز وارد این شهرستان شد و با فرماندار انزلی نشست برگزار کرد.

فرماندار انزلی در این نشست حرکت کاروان خبری فجر را فرصتی برای اطلاع‌رسانی به مردم و کسب رضایت آنها از عملکرد دولت و مسئولان دانست.

سعادتمند داودی، با بیان اینکه راه شهدا و امام (ره) و انقلاب تداوم پیدا کرده است، افزود: آرمان‌های امام (ره) همواره مطرح بوده و استواری در صحنه بین‌المللی برآمده از راه شهدا و امام است.

وی شرایط شهرستان انزلی پیش از انقلاب را متفاوت دانست و تصریح کرد: اقدام‌های بسیار مهمی پس از انقلاب در انزلی انجام شد و اکنون این شهرستان در کشور نقش مهمی ایفا می‌کند.

این مسئول ادامه داد: با اقدام‌هایی که در آینده صورت می‌گیرد شهرستان انزلی و گیلان بیش از پیش توسعه می‌یابد.

فرماندار انزلی برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان را ذکر کرد و یادآور شد: در انزلی شاهد این هستیم که هر ساله مناسبات دهه فجر در سطح شهر و روستاها با حضور حداکثری مردم پربارتر و پررونق‌تر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال در دهه فجر پروژه‌های بسیاری در انزلی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: برپایی جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب نشانه تداوم راه شهدا و امام (ره)است.

فرماندار انزلی از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی این شهرستان با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان نیز در نشست مذکور با اشاره به برخی از اقدام‌های این کمیته، اظهار کرد: برنامه ما در سفرها حضور بر سر مزار شهدا به همراه مدیران ارشاد و بنیاد شهید، دیدار با خانواده شهدا و فرمانداران و ساماندهی خبرنگاران برای پوشش اخبار این دهه است.

قاسم مصفا، ساماندهی بیش از ۳۰۰ خبرنگار، راه‌اندازی پرتال اطلاع‌رسانی گیل فجر، تهیه و توزیع ویژه‌نامه‌ها، تشکیل کارگاه رسانه و انقلاب اسلامی و… را از جمله اقدام‌های کمیته مذکور ذکر کرد.

وی برپایی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با حضور ۶ استان، تجلیل از خبرنگاران و مسئولان، انتخاب فرماندار برتر رسانه‌ای و… را از دیگر برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برشمرد.

مسئولیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان برای دومین سال متوالی به عهده خبرگزاری فارس در این استان است./فارس

About

Check Also

دکتر شفیعی: برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از آموزش و پرورش شروع کنیم.

دکتر شفیعی: برای فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا باید از آموزش و پرورش شروع …