چاپ مطلب چاپ مطلب

✅🔹افتخاری دیگر برای گیلان و گیلانی دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل سیمان خزر در حاشیه چهارمین نشست فصلی با عاملین عمده شرکت سیمان خزر. جهادکیفی سیمان خزر علاوه بر ایجاد آسودگی خیال و اطمینان از مصرف خریداران داخلی ، موجبات اخذ گواهینامه ها و تایید های رسمی مطابق با الزامات کیفیت و ایمنی کشورهای اروپایی (CE)و روسیه (GOST) جهت صادرات محصولات در سال جاری گردید .

همای خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر:
🔹💢صبح امروز جلسه با عاملین عمده توزیع سیمان خزر شامل :

شرکت ماوراء تجارت خزر (جناب آقایان ولی پور و مهرابی)
شرکت سیمان فرشیمان آباد زمین (جناب آقای جعفری)
شرکت سیمان ریزان نوین کرانه خزر (جناب آقای صادقی)
شرکت بازرگانی پایا تجارت مهر آکو (جناب آقای مهرانه )
شرکت بازرگانی امیر رضوان خزر (جناب آقای نظامیوند)
شرکت نو آوران توسعه سبز درخشان (جناب آقای ضیایی)
دکتر اسحق جمال امیدی (مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر)، جناب آقای محمود ایزد دوست (عضو محترم هئیت مدیره شرکت ) و مسئولین فروش شرکت در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱٫۶٫۲۲ راس ساعت ۱۱ در محل دفتر مدیر عامل سیمان خزر در رشت برگزار شد.

👤➕ دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر درآغاز جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش و همچنین خیر مقدم به عاملین و مهمانان به تشریح وضعیت بازار استان گیلان در فصل تابستان و ماههای آینده پرداخته و عنوان کرد :جهادکیفی سیمان خزر علاوه بر ایجاد آسودگی خیال و اطمینان از مصرف خریداران داخلی ، موجبات اخذ گواهینامه ها و تایید های رسمی مطابق با الزامات کیفیت و ایمنی کشورهای اروپایی (CE)و روسیه (GOST) جهت صادرات محصولات در سال جاری گردید.

👤➕ دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل سیمان خزر در ادامه اشاره کرد : شرکت سیمان خزر در سال جدید با اطاعت از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، تحقیق و توسعه و استفاده از ظرفیتهای جوان و متخصص را در خصوص تقویت بهره‌گیری از توان دانش بنیان در سر لوحه امور قرار داده و در همین راستا موفق به اخذ پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صمت گردید.

👤➕ جمال امیدی در ادامه جلسه افزود : در سایه کار تیمی در سیمان خزر ، سال قبل تا کنون را بدون حتی یک شکایت کیفی پشت سر گذاشته و گواه این امر اخذ تندیس‌های بلورین کیفیت و همچنین دو سال پیاپی مشتری مداری کشوری بوده که این مهم سر آغاز راهی پر امید و نوید بخش روزهایی پر افتخار برای سیمان خزر می‌باشد.

👤➕ در پایان جلسه هر یک از عاملین به بیان مطالبی در خصوص بازار و همچنین پیشنهاداتی در خصوص افزایش همکاری منجمله تحویل بیشتر محصول جدید سیمان ۲۵ کیلویی که یک خدمت در راستای مشتری مداری و زیست محیطی بوده داشته و ضمن تشکر و قدردانی، جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت .

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!

#اختصاصی_همای_خبر   اقدام نامتعارف پرسنل شهرداری،دزدی در روز روشن/ حقوق میگیرم که خیانت کنم!   …