چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت:شهرداران سنگر و کوچصفهان انتخاب نشده‌اند

فرماندار رشت گفت: شهرداران دو شهر سنگر و کوچصفهان رشت هنوز انتخاب نشده‌اند.

به گزارش همای گیلان، سید ولی‌الله عظمتی در جمع اعضای شورا و شهردار جدید خشکبیجار در کتابخانه عمومی امیرالمومنین (ع) این شهر با بیان اینکه استفاده از آموزه‌های دینی و رفتار ائمه (ع) راهگشای راه ما است، اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل باید همواره خود را در محضر خدا ببینیم.

وی با اشاره به اینکه این روزها متعلق به امام راحل است، افزود: انقلاب امام راحل موجب تحولات زیادی در منطقه شده است و امروز همه ما بر سر سفره امام (ره) و شهدا نشسته‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) برای رضای خدا عمل می‌کرد و به پیروزی رسید، تصریح کرد: در آستانه سی و پنجمین بهار پیروزی انقلابی هستیم که برای پیروزی آن بهای سنگینی پرداخت کرده‌ایم و همه وظیفه داریم به این مردم و کشور خدمت کنیم.

وی خشکبیجار را یک شهر فانتزی و گردشگری توصیف کرد و یادآور شد: این شهر نیازمند عمران و آبادانی است و باید با توسعه مدیریت شهری مدیریت شود.

عظمتی، عمران و آبادانی خشکبیجار را نیازمند برنامه‌ریزی، محاسبات جدید و منطقی، امکانات و تجهیزات روز است.

وی دنیای امروز را عصر ارتباطات، علم و فناوری دانست و متذکر شد: ایران با داشتن دانشمندان مطرح در دنیا توانسته است پیشرفت‌های علمی زیادی داشته باشد.

فرماندار رشت به داشتن انسجام و وحدت‌رویه در بین مسئولان تأکید کرد و گفت: در کنار یکدیگر بودن و به‌هم کمک کردن می‌تواند ما را برای پیشرفت و اعتلای شهر یاری کند.

وی مسئولیت را یک آزمایش و امتحان دانست و خاطرنشان کرد: این مسئولیت امروز به عهده شهرداری و شورای شهر گذاشته شده است.

عظمتی با اشاره به اینکه پنجمین شهردار شهرستان رشت در خشکبیجار معرفی شده است، خاطرنشان کرد: سنگر و کوچصفهان دو شهری هستند که هنوز شهردار آنها انتخاب و معرفی نشده است و برای تسهیل در امور باید هر چه سریع‌تر سکان شهر به مسئولی سپرده شود.

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار نخستین وظیفه شورا است، یادآور شد: اعضای شورای دو شهر مذکور هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب و معرفی شهردار به فرمانداری اقدام کنند.

این مسئول حمایت از سرمایه‌گذاران را نیز مورد تأکید شورا و شهرداری قرار داد و یادآور شد: شورا و شهرداری از سرمایه‌گذاران حمایت بیشتری کنند تا با سرازیر کردن سرمایه‌های خود به این منطقه شاهد عمران و آبادانی بیشتر شهر باشیم./فارس

About

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …