چاپ مطلب چاپ مطلب

💠 *بازدید دکتر زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا*

همای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا، عصر روز دوشنبه۱۴۰۱/۷/۴ دکتر زاهدی وفا سرپرست محترم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در معیت نمایندگان محترم شهرستان های تالش رضوانشهر و ماسال و فومن در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار گیلان از این شرکت بازدید نمود.

🔳 در ابتدای این دیدار که مدیران کل استانداری، فرماندار و مسئولین شهرستان رضوانشهر نیز حضور داشتند، مهندس کاظمی مدیر عامل شرکت چوکا ضمن خیر مقدم به مدعوین، تنها مانع تولید در چوکا را نداشتن سرمایه در گردش خواند و افزود:

⏺️ با تولید مستمر در چوکا می توانیم به سوددهی رسیده که این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.

✔️ ایشان با اشاره به قابلیت های چوکا به لحاظ فنی در خاورمیانه گفت:

🛑 چوکا توان ایستادن به روی پای خود را دارد و با ایجاد تنوع در تولید محصولات، امروز شاهد پیش فروش آنها هستیم و با اجرای طرح تحول نیز می توانیم شاهد ایجاد اشتغال پایدار در منطقه باشیم.

🧊 دکتر محمد یاری نماینده مردم شهرستانهای تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی که در این بازدید حضور داشتند طی سخنانی با تاکید بر تخصیص سرمایه در گردش به چوکا گفت:

🔻 تخصیص سرمایه در گردش نیاز اولیه شرکت چوکا است و زیرساخت ها و ظرفیت های لازم جهت ارتقای تولید و ایجاد اشتغال در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری وجود دارد.

⬛️ در بخشی از این دیدار دکتر اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تاکید بر نقش پررنگ شرکت چوکا در اقتصاد منطقه خاطر نشان کرد:

💠 شرکت چوکا هویت تالش بزرگ است و در تلاشیم با حضور مقام عالی وزارت سرمایه در گردش درخواستی چوکا را تامین کنیم تا تمامی خطوط تولید در این شرکت احیا گردد.

⏺️ دکتر خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان صحبت هایی در مورد اهمیت این مجموعه عظیم صنعتی گفت:

☑️ خاستگاه صنایع چوب و کاغذ در ایران، چوکای تالش است از مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار حمایت از چوکا در راستای احیای این مجموعه را داریم.

🔻در پایان دکتر زاهدی وفا سرپرست محترم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر از زحمات مدیران مجموعه چوکا در یک سال اخیر در جهت رشد و شکوفایی این مجموعه تاکید کردند:

🔻 چوکا می بایست به جایگاه اصلی خود در خاورمیانه بازگردد و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

✔️ ایشان همچنین با تاکید بر رسیدن تولید به ظرفیت اسمی در چوکا گفت:

🧊 شرکت چوکا در راستای کمک به معیشت و اشتغال زایی در منطقه باید تاثیرگذاری بسزایی داشته باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

 

About مدیر خبر1

Check Also

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اکسپو

مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معرفی ۳۵ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه آزاد …