- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

💠 *بازدید دکتر زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران چوکا*

همای خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا، عصر روز دوشنبه۱۴۰۱/۷/۴ دکتر زاهدی وفا سرپرست محترم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در معیت نمایندگان محترم شهرستان های تالش رضوانشهر و ماسال و فومن در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار گیلان از این شرکت بازدید نمود.

🔳 در ابتدای این دیدار که مدیران کل استانداری، فرماندار و مسئولین شهرستان رضوانشهر نیز حضور داشتند، مهندس کاظمی مدیر عامل شرکت چوکا ضمن خیر مقدم به مدعوین، تنها مانع تولید در چوکا را نداشتن سرمایه در گردش خواند و افزود:

⏺️ با تولید مستمر در چوکا می توانیم به سوددهی رسیده که این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.

✔️ ایشان با اشاره به قابلیت های چوکا به لحاظ فنی در خاورمیانه گفت:

🛑 چوکا توان ایستادن به روی پای خود را دارد و با ایجاد تنوع در تولید محصولات، امروز شاهد پیش فروش آنها هستیم و با اجرای طرح تحول نیز می توانیم شاهد ایجاد اشتغال پایدار در منطقه باشیم.

🧊 دکتر محمد یاری نماینده مردم شهرستانهای تالش رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی که در این بازدید حضور داشتند طی سخنانی با تاکید بر تخصیص سرمایه در گردش به چوکا گفت:

🔻 تخصیص سرمایه در گردش نیاز اولیه شرکت چوکا است و زیرساخت ها و ظرفیت های لازم جهت ارتقای تولید و ایجاد اشتغال در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری وجود دارد.

⬛️ در بخشی از این دیدار دکتر اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تاکید بر نقش پررنگ شرکت چوکا در اقتصاد منطقه خاطر نشان کرد:

💠 شرکت چوکا هویت تالش بزرگ است و در تلاشیم با حضور مقام عالی وزارت سرمایه در گردش درخواستی چوکا را تامین کنیم تا تمامی خطوط تولید در این شرکت احیا گردد.

⏺️ دکتر خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان صحبت هایی در مورد اهمیت این مجموعه عظیم صنعتی گفت:

☑️ خاستگاه صنایع چوب و کاغذ در ایران، چوکای تالش است از مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار حمایت از چوکا در راستای احیای این مجموعه را داریم.

🔻در پایان دکتر زاهدی وفا سرپرست محترم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر از زحمات مدیران مجموعه چوکا در یک سال اخیر در جهت رشد و شکوفایی این مجموعه تاکید کردند:

🔻 چوکا می بایست به جایگاه اصلی خود در خاورمیانه بازگردد و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

✔️ ایشان همچنین با تاکید بر رسیدن تولید به ظرفیت اسمی در چوکا گفت:

🧊 شرکت چوکا در راستای کمک به معیشت و اشتغال زایی در منطقه باید تاثیرگذاری بسزایی داشته باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir [1]